مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان:

حامی باشگاه هستیم/ کادر فنی و مدیریت مجربی داریم

۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۲۰:۲۵:۱۹
کد خبر: ۱۱۰۹۹۳۹
حامی باشگاه هستیم/ کادر فنی و مدیریت مجربی داریم
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان حاضر شد و علاوه بر تشکیل جلسه با مدیرعامل باشگاه با اعضای تیم بزرگسالان به گفت‌وگو پرداخت و از امکانات آن بازدید کرد.

به گزارش برنا؛ علی قلعه نوی با حضور در سالن کنفرانس ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان دقایقی با کادر فنی و بازیکنان تیم بزرگسالان فولاد به گفت‌وگو نشست و اظهار داشت: هدف از برگزاری این دیدار این بود که از نزدیک در خدمت مدیرعامل، آقای نکونام و سایر اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم باشیم. همانگونه که می دانید این روزها شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و بنگاه های اقتصادی کاملاً واضح و مشخص است، ولی با این حال قصد تمامی مسئولین شرکت و هیات مدیره حمایت از مجموعه باشگاه است.

قلعه نوی در ادامه گفت: آنچه مشخص است در فولاد از کادر مدیریتی و فنی کاملاً حرفه ای و مجرب برخوردار هستیم و همه بر این موضوع واقف هستند اما با این حال مجموعه کارکنان فولاد، هیات مدیره محترم شرکت و سهامداران عمده همه از باشگاه فولاد خوزستان انتظاراتی دارند و امیدواریم که انشاالله با قهرمانی و با یک جایگاه خوب خوشحالی را برای آنها به ارمغان بیاوریم.

 مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان همچنین افزود: ما شرایط فوتبال را درک میکنیم و به تلاش های کادر فنی و بازیکنان تیم واقف هستیم و به آنها ایمان داریم. با توجه به هفته های ابتدایی لیگ و نزدیک بودن امتیاز تیم ها، فولاد هم شرایط خوبی دارد، اما با تمام این تفاسیر دوست داریم که جایگاه فولاد خوزستان بهتر از قبل بوده و در پلی آف آسیا و رقابت های پیش رو نماینده ای شایسته برای استان خوزستان و ایران باشد.

در ادامه این جلسه سعید آذری ضمن تقدیر و تشکر از تلاش ها و حمایت‌های مهندس علی‌محمدی و کلیه کارگران، مدیران و معاونین و اعضای هیأت مدیره شرکت فولاد و هواداران خون گرم با عرض خیر مقدم به مدیرعامل شرکت، اظهار داشت: مجموعه باشگاه فولاد خوزستان به جد یکی از برترین ها در سطح کشور است و شرایطی بسیار حرفه ای دارد و خیلی خوشحالیم که در محضر یک مدیرعامل با سابقه فعالیت های ورزشی در راس هلدینگ فولاد خوزستان هستیم که در زمینه فوتبال نیز دیدگاه هایی سازنده و حمایتی دارند.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در ادامه افزود: فولاد در فصل گشته سال سختی را پشت سر گذاشت ولی موفق شد سهمیه آسیایی را کسب کند و بر سکوی سوم قرار بگیرد. امسال انتظارات به گونه ای دیگر است؛ در فصل گذشته حضور در جمع 5 تیم بالای جدول عملکرد قابل قبولی بود، اما همانگونه که عنوان شد همه جایگاه بالاتری می خواهند.

آذری در پایان گفت: لیگ امسال رقابت سختی بین تیم ها شکل گرفته است و نزدیک بودن امتیازها تا هفته هشتم گواه این موضوع است اما اطمینان دارم که علیرغم همه حساسیت ها و رقابت سنگین تیم ها، با جدیت و همدلی که در مجموعه تیم شکل گرفته برای رسیدن به بهترین عنوان و قهرمانی فولاد در لیگ و بالابردن جام قهرمانی تلاش می کنیم و انشاالله هفته پایانی در شهر مقدس مشهد و در جوار حرم مطهر آقا امام رضا (ع) جام را بالای سر می بریم.

در ادامه این برنامه، علی قلعه نوی از بخش های مختلف مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان و پروژه های توسعه ای آن بازدید کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز