بهنام ابوالقاسم‌پور در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس صددرصد قهرمان می‌شود/ یحیی مربی با دانشی است

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۰۷:۱۰:۲۹
کد خبر: ۱۱۰۹۹۹۲
پرسپولیس صددرصد قهرمان می‌شود/ یحیی مربی با دانشی است
پیشکسوت سرخ‌پوشان گفت: پرسپولیس با تامین بودجه و حضور تمام نیروهایش می‌تواند امسال هم قهرمان ایران شود.

بهنام ابوالقاسم‌پور، بازیکن اسبق تیم پرسپولیس، در گفت‌وگو با گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به عملکرد سرخ‌پوشان در  فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت:  عملکرد پرسپولیس تا فینال خوب بود و در بازی پایانی هم می‌توانست برنده شود اما گرفتار اتفاقات فوتبالی شد.

او افزود: تغییرات مدیریتی از یک سو و جدایی چند مهره اصلی از سوی دیگر و همین طور غیبت چند مهره تاثیرگذار، باعث ناکامی پرسپولیس در فینال شد. به اعتقاد من یحیی مربی بادانشی است و نیروهای لازم را دارد تا تیم را پس از فینال به شرایط آرمانی بازگرداند.

ابوالقاسم‌پور گفت: اگر گل‌محمدی در ادامه فصل نیروهای فنی لازم را داشته باشد و منابع مالی لازم هم تامین شود، شک نکنید پرسپولیس امسال هم صددرصد قهرمان است.

پیشکسوت پرسپولیس درمورد بازی برابر نساجی مازندران تصریح کرد: کیفیت پائین زمین چمن و بارش شدید باران در این بازی تاثیرگذار بود و از کیفیت فنی بازی دو تیم کم کرد. این بازی، دیدار سختی بود و کسب 3  امتیاز برای پرسپولیس می‌توانست روحیه این تیم را عوض کند اما هنوز فرصت برای جبران وجود دارد.

ابوالقاسم‌پور در پایان گفت: با برنامه‌ریزی خوب و حرفه‌ای، قول می‌دهم ایران هر سال جزو فینالیست‌های آسیا باشد و باشگاه‌های ما بتوانند در سال‌های آینده جزو قهرمانان این تورنمنت باشند. 3

نظر شما