ناصر ابراهیمی در گفت‎وگو با خبرگزاری برنا:

هنوز بعد از ۳۶ سال ناراحت آن شکست هستم/ حرکت شیری مرا به یاد بیانی انداخت/ یحیی باید تیمش را از فکر فینال بیرون بیاورد

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۰۷:۴۱:۲۲
کد خبر: ۱۱۱۰۰۱۰
هنوز بعد از ۳۶ سال ناراحت آن شکست هستم/ حرکت شیری مرا به یاد بیانی انداخت/ یحیی باید تیمش را از فکر فینال بیرون بیاورد
پیشکسوت پرسپولیس بر این باور است که یحیی گل‌محمدی باید تیمش را از فکر فینال بیرون بیاورد.

ناصر ابراهیمی، مربی اسبق پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به بازی اخیر پرسپولیس برابر نساجی مازندران اظهار داشت: این بازی تحت تاثیر اتفاقات فینال و همین طور کیفیت بد زمین و شرایط جوی برگزار شد و در حالت عادی پرسپولیس می‌توانست در این دیدار به پیروزی برسد.

مربی اسبق پرسپولیس ادامه داد: بعد از ناکامی که در فینال برای پرسپولیس به وجود آمد، پرسپولیس امیدوار بود بتواند برابر نساجی مازندران به پیروزی برسد اما مشکلات زمین نامناسب و درگیری ذهنی بازیکنان و کادر فنی ناشی از بازی فینال دست به دست هم داد تا پرسپولیس نتواند در این بازی به نتیجه دلخواه دست پیدا کند.

او افزود: شکست پرسپولیس در فینال مرا به یاد بازی تیم ملی در جام ملت‌های 1984 انداخت که در نیمه‌نهایی داشتیم، دیداری که شاهین بیانی، که یکی از بهترین‌های ایران در آن سال‌ها بود، به اشتباه دروازه خودمان را باز کرد تا در نهایت در ضربات پنالتی بازی را به حریف‌مان واگذار کنیم. من بعد از حدود 36 سال هنوز نتوانسته‌ام آن بازی و آن فرصت طلایی برای قهرمانی را فراموش کنم. پس یحیی و پرسپولیسی‌ها حق دارند که ذهن‌شان هنوز درگیر فینال و شکست در قطر باشد! دقیقا اشتباه ناخواسته‌ای که مهدی شیری در این دیدار داشت، خاطره تلخ 36 سال پیش را برای من زنده کرد. ای‌کاش شرایطی پیش می‌آمد و این بازی‌های لیگ قبل از  فینال برگزار می‌شد تا دوری 20 روزه از میدان، ضریب اشتباهات بچه‌ها را بالا نمی‌برد. البته تاکید می‌کنم اشتباه شیری ناخواسته بود و نباید او را سیبل قرار داد.

ابراهیمی تاکید کرد: زمان لازم است که تیم از فکر فینال بیرون بیاید و به نظرم یحیی باید هرچه سریع‌تر کاری کند که خاطره فینال از ذهن خودش، دیگر اعضای کادر فنی و همین‌طور بازیکنان تیم بیرون بیاید. درست است که کاری سختی است اما این اتفاق باید هر چه زودتر رخ دهد.

او درخصوص بازی برابر نساجی مازندران گفت: باران شدید و شرایط نامناسب زمین برای پرسپولیس مشکل ساز شده بود. اگر قرار باشد تیم‌ها از زمین مصنوعی استفاده کنند، بهتر است شرایط بهتری را برای بازی در آن ایجاد کنند. اگرچه در نیمه اول این دیدار کفه ترازو به نفع نساجی مازندران سنگینی می‌کرد اما در نیمه دوم بازی تقریبا به سود پرسپولیس یک‌طرفه شد و اگر کمی خوش‌شانس بود می‌توانست با برتری فنی که در نیمه دوم داشت، برنده این بازی شود. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز