محمد بریمانلو در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

مبلغ قراردادها در شان یک ملی‌پوش نیست/ امیدوارم دادگاه cas به سود ایران رای صادر کند

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۰۵:۵۰:۳۰
کد خبر: ۱۱۱۰۰۴۵
مبلغ قراردادها در شان یک ملی‌پوش نیست/ امیدوارم دادگاه cas به سود ایران رای صادر کند
عضو تیم‌ ملی جودو گفت: مبلغ قراردادهای لیگ برتر در شان یک ملی‌پوش نیست و امیدوارم دادگاه cas به سود ایران رای صادر کند.

محمد بریمانلو، عضو تیم‌ ملی جودو، درباره حضور در اردوهای تیم‌ ملی کوراش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: به‌خاطر تعطیلات اخیر و تعلیق جودو فعلا در این رشته نمی‌توانیم حضور فعالی داشته باشیم چون نه مجوز حضور در مسابقات را داریم و نه در این وضعیت پر هزینه می‌توان اردوهای تیم‌ ملی را برگزار کرد. به همین خاطر برای حفظ انگیزه و آمادگی جسمانی‌ام تصمیم گرفتم در اردوهای تیم‌ ملی کوراش شرکت کنم که این مرحله از اردوها از 13 دی آغاز و تا 25 دی ادامه خواهد داشت.

او با اشاره به تعلیق رشته جودو ادامه داد: درست است که تعلیق خیلی به ما آسیب زد ولی خوشبختانه فعلا همه درها به روی ما بسته نیست و اگر دادگاه cas حدود دو هفته دیگر به سود ما رای بدهد شانس کسب سهمیه را دارد. درخصوص رای دادگاه هیچ چیز نمی‌توانم بگویم فقط امیدوارم که جودوی ایران دوباره به میادین برگردد.

بریمانلو خاطرنشان کرد: فدراسیون در تلاش است در این شرایط فعلا لیگ را برگزار کند البته هنوز هیچ چیز قطعی نشده و فقط در حد برنامه و پیشنهاد مسئله لیگ در حال بررسی است ولی اگر تعلیق جودو برطرف شود فدراسیون قول داده که من را حتما به کمپ‌های تمرینی اعزام کند. قطعا هدف من ادامه فعالیت در جودو است مگر اینکه شرایط طوری باشد که ناچار شوم از جودو خداحافظی کنم.

ملی‌پوش جودو در پایان درخصوص تصمیم خود برای شرکت در لیگ برتر جودو گفت: شرایط حضورم در لیگ امسال بستگی به مبلغ قراردادم دارد. سال گذشته نبودم و دو سال پیش هم رقم قراردادم در لیگ برتر زیر 50 میلیون‌تومان بود که واقعا در شان یک ملی‌پوش نیست. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز