افشین ملایی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

گردشگری ورزشی می‌تواند برای کشور دستاوردهای خوبی داشته باشد

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۷:۲۹:۰۰
کد خبر: ۱۱۱۰۳۶۵
گردشگری ورزشی می‌تواند برای کشور دستاوردهای خوبی داشته باشد
رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: گردشگری ورزشی می‌تواند برای کشورمان دستاوردهای خوبی داشته باشد.

به گزارش برنا؛ با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در صندوق حمایت و در راستای توسعه همکاری‌های صندوق حمایت با ارگان‌های مختلف، تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین شرکت قهرمان سیر ایرانیان از شرکت‌های تابعه صندوق و فدراسیون ورزش‌های همگانی با موضوع گردشگری ورزشی امضاء شد.

افشین ملایی، رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی، در این رابطه به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: قطعا یکی از حوزه‌هایی که ما بیشتر می‌توانیم روی آن متمرکز شویم بحث گردشگری ورزش است چون ظرفیتی است که می‌تواند برای بیشتر افراد مختلف و در ابعاد مختلف برای کشور دستاوردهای خوبی داشته باشد، هم می‌تواند باعث ایجاد نشاط در تمام کسانی شود که در تورهای ورزشی شرکت می‌کنند هم یک ارتباط عاطفی بین افراد و محیط های ورزشی برقرار خواهد کرد.

او ادامه داد: حاصل این تعامل می‌تواند به ادارک و اصلاح نگرش مخاطبین نسبت به ورزش و فواید آن منجر شود. خوشبختانه توانستیم با صندوق حمایت از پیشکسوتان و شرکت‌های زیرمجموعه آن یک تفاهم‌نامه‌ای را داشته باشیم تا از ظرفیت‌های این شرکت‌ها در عملیاتی کردن این پتانسیل استفاده کنیم.

ملایی گفت: همچنین انجمن گردشگری ورزش که یکی از انجمن‌های زیر مجموعه فدراسیون است به عنوان محور این فعالیت به کارهای خوبی خواهد پرداخت. امیدوارم با دانشی که وجود دارد و ان‌شاءالله آمادگی که به وجود خواهد آمد در دوران پساکرونا بتوانیم ظرفیت‌های بسیار ارزشمندی را برای اقشار مختلف خصوصا جوانان و نوجوانان ایجاد کنیم تا از تعامل ورزش و گردش به ارتقا سطح نگرش مردم نسبت به این مقوله جذاب اقدامات موثری را انجام دهیم. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز