میلاد فخرالدینی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

عدم نتیجه‌گیری چیزی از ارزش‌های منصوریان کم نمی‌کند/ شجاعی جو خوبی را برقرار کرده است/ من آخرین نفر شدم!

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۵:۵۰:۱۹
کد خبر: ۱۱۱۰۴۸۸
عدم نتیجه‌گیری چیزی از ارزش‌های منصوریان کم نمی‌کند/ شجاعی جو خوبی را برقرار کرده است/ من آخرین نفر شدم!
بازیکن تراکتور توانست در دیدار با صنعت‌نفت آبادان عملکرد خوبی از خود به جا بگذارد.

میلاد فخرالدینی، مدافع تیم تراکتور تبریز، درخصوص باخت تیمش مقابل صنعت‌نفت آبادان به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: بازی خوبی بود. من فکر می‌کنم بازی کاملا در اختیار ما بود و فوتبال روی خوبش را به صنعت‌نفت آبادان نشان داد. البته مهم سه امتیاز بود که صنعت‌نفتی‌ها گرفتند و به آنها تبریک می‌گویم. ان‌شاءالله در بازی‌های بعدی بتوانیم این باخت را جبران و شرایط خودمان را بهتر کنیم.

این مدافع که در دیدار با صنعت‌نفت آبادان پاس گل داد و بالاترین نمره را در بین بازیکنان تراکتور گرفت درباره عملکرد خوبش ادامه داد: پاس گل من کار کل تیم بود و من نفر آخر بودم. بچه‌ها همدلی لازم را دارند و امیدوارم در ادامه راه بتوانیم نتیجه بگیریم.

بازیکن سرخ‌پوشان تبریزی درخصوص عملکرد تراکتور با سرمربیگری مسعود شجاعی اضافه کرد: آقای شجاعی کاپیتان ما بود و شرایط بچه‌ها را بیشتر درک می‌کند. کار کردن با آقامسعود خیلی خوب است و روزبه‌روز بهتر می‌شود. البته در زمان آقای منصوریان هم جو خوبی در تیم برقرار بود ولی متاسفانه آن زمان بدشانسی آوردیم و نتوانستیم نتیجه بگیریم ولی این موضوع چیزی از ارزش‌های منصوریان کم نمی‌کند.

فخرالدینی درخصوص دیدار با شهرخودرو در هفته نهم گفت: با شهرخودرو بازی سختی داریم. شهرخودرو تیم خیلی خوبی است و بازیکنان با کیفیتی دارد. شرایط برای ما سخت است ولی باید تمام تلاش‌مان را کنیم تا بتوانیم از میزبانی‌مان نهایت استفاده را ببریم. هرچند که هوادار نداریم و ورزشگاه یادگار امام (ره) بدون هوادار حال و هوای سابق را ندارد ولی باید تلاش کنیم سه امتیاز را بگیریم. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز