محمد سلطانی‌مهر در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

مقابل پرسپولیس هم می‌درخشیم درست مثل استقلال/ دوست داشتم پاس گل و پنالتی‌ام سه امتیازی شود

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۷:۱۰:۳۴
کد خبر: ۱۱۱۰۵۵۵
مقابل پرسپولیس هم می‌درخشیم درست مثل استقلال/ دوست داشتم پاس گل و پنالتی‌ام سه امتیازی شود
بازیکن ذوب‌آهن اصفهان می‌گوید تیم متفاوتی را در ادامه راه از آن‌ها خواهیم دید.

محمد سلطانی‌مهر، هافبک تیم ذوب‌آهن اصفهان، درخصوص کسب تساوی تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: ما موفق شدیم در دقایق ابتدایی بازی در ریباند پنالتی که من توانستم بگیرم به گل برسیم و جلو بیفتیم. در ادامه هم حتی یک پنالتی دیگر را از دست دادیم که اگر تبدیل به گل می‌شد شرایط فرق می‌کرد و با تفاضل گل می‌توانستیم گل‌گهر را از پیش‌رو برداریم و به معنای واقعی کلمه بدشانس بودیم و در دیداری که می‌توانستیم طعم برد را بچشیم بازهم با نتیجه تساوی تمام کردیم.

سلطانی‌مهر که در این دیدار هم پنالتی گرفت و هم پاس گل داد در این باره افزود: من تمام تلاشم را کردم تا وظیفه‌ام را انجام دهم ولی ای کاش این دو مسئله با برد تیمم همراه می‌شد تا خوشحالی من دوچندان شود. ما فقط به فکر کسب سه امتیاز هستیم و هیچ مسئله دیگری ما را راضی نمی‌کند. این را به شما قول می‌دهم که ذوب‌آهن متفاوتی را در بازی‌های آینده خواهید دید زیرا در چند هفته اخیر بازیکنان‌مان را به‌خاطر ویروس کرونا در اختیار نداشتیم و فقط در بازی با گل‌گهر اکثر بچه‌ها توانستند به زمین بروند.

او درخصوص عملکرد خوب علیرضا حقیقی و اینکه اگر او درون دروازه گل‌گهر نبود شاید ذوب‌آهن پیروز می‌شد گفت: علیرضا حقیقی دو پنالتی گرفت و یک توپ بازیکن ما را هم از دروازه بیرون آورد و واقعا مانع باخت گل‌گهر شد.

سلطانی‌مهر در پایان درخصوص دیدار پیش‌رو با پرسپولیس افزود: پرسپولیس در چند سال اخیر قهرمان شده و تازه از فینال لیگ قهرمانان آسیا برگشته اما اصلا خودمان را دست‌کم نمی‌گیریم. همانطور که مشاهده کردید در دیدار با استقلال، که یکی از مدعیان لیگ برتر است، درخشیدیم و برابر پرسپولیس هم همین کار را می‌کنیم. 3/5

نظر شما