سرمربی جوانان تاجیکستان:

از AFC درخواست می کنیم مسابقات قهرمانی آسیا را برگزار کند

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۶:۰۶:۳۳
کد خبر: ۱۱۱۰۶۰۹
از AFC درخواست می کنیم مسابقات قهرمانی آسیا را برگزار کند
سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان تاجیکستان بعد از دومین بازی برابر ایران گفت:همه ما از لغو مسابقات جام جهانی جوانان ناراحتیم و امیدواریم کنفدراسیون فوتبال آسیا مسابقات قاره ای را طبق برنامه برگزار کند.

به گزارش برنا؛  مبین ارگاشف سرمربی تیم ملی جوانان تاجیکستان بعد از مسابقه دوم برابر ایران که با تساوی به پایان رسید گفت:ایران تیم برتر میدان بود و بازی را در اختیار داشت. با این وجود از عملکرد شاگردانم راضی هستم که همه تلاش خودشان را کردند. ایران در همه رده های سنی یکی از قدرت های برتر فوتبال آسیاست و تشکر می کنیم از این تیم که برای دیدار با ما به دوشنبه آمد. این دو مسابقه برای ما بسیار مفید بود و تاثیر خوبی در روند آماده سازی و هماهنگی بیشتر نفرات داشت.

ارگاشف در خصوص لغو مسابقات جام جهانی جوانان و سرنوشت نامعلوم رقابت های آسیایی در این رده سنی گفت:ما دو سال است که این تیم را شکل داده ایم و تلاش زیادی کردیم. آماده حضور در مسابقات نهایی هستیم و حالا این خبر تلخ را می شنویم که بازی های جام جهانی برگزار نمی شود. البته از AFC درخواست می کنیم که مسابقات آسیایی را برگزار کنند. این جام ملت های زیر 19 سال آسیاست که باید برگزار شود. برای ما ، تیم جوانان ایران و سایر کشورهای آسیایی اتفاق بسیار بدی است که این فرصت را از دست بدهیم. حیف است که این بچه ها نتوانند در این بازی های بین المللی شرکت کنند و یک فرصت ارزشمند را از دست بدهند. امیدوارم مسابقات برگزار شود و در تیم ایران هم در این رقابت ها موفق باشد.

 

نظر شما