امروز منتشر شد؛

پیام وزیر ورزش و جوانان، به مناسبت دهمین سالگرد تشکیل وزارت ورزش و جوانان

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۸:۲۶:۱۶
کد خبر: ۱۱۱۰۷۷۳
پیام وزیر ورزش و جوانان، به مناسبت دهمین سالگرد تشکیل وزارت ورزش و جوانان
وزیر ورزش و جوانان به مناسبت دهمین سالگرد تشکیل وزارت ورزش و جوانان پیامی صادر کرد.

به گزارش برنا؛ دکتر مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان به مناسبت دهمین سالگرد تشکیل وزارت ورزش و جوانان پیامی صادر کرد.

متن پیام دکتر سلطانی‌فر به شرح ذیل است:

جوان مظهر بالندگی، پویایی و ورزش نشانگر حرکت و تکاپوست و آنچه این دو را در کنار هم قرار می‌دهد سرزندگی، اراده برای بدست آوردن موقعیت‌های بالاتر و تلاش برای ساختن آینده‌ای بهتر است.

از آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید، تمامی عزم و توان خود را به کار بسته‌ایم تا وزارت ورزش و جوانان که به واسطه فعالیت در دو حوزه جوانان و ورزش با تمامی آحاد مردم عزیز سرزمین‌مان در ارتباط است بتواند گامی موثر برای جامعه هدف خود بردارد و در راه توسعه، پیشرفت، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی نقش آفرینی کند.

این وزارتخانه که توسعه ورزش در حوزه‌های همگانی، قهرمانی، حرفه‌ای و بانوان، تحکیم معنویت، ارزش‌های اخلاقی و منش پهلوانی، ارتقای هویت دینی، انقلابی و ملی، تقویت مسئولیت‌پذیری، بهبود و اصلاح سبک زندگی جوانان منطبق بر ارزش‌های اسلامی - ایرانی را از اهداف متعالی خود می‌داند و برای تحقق آنها تلاش می‌کند.

بی‌شک هر قدمی که برداشته‌ایم جز با حمایت بی‌دریغ و بیانات راهگشای رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس محترم جمهوری، همراهی کارکنان وزارت ورزش و جوانان و نهادهای تابعه، همکاری صمیمانه و مستمر نهادها، نظرات کارشناسان در حوزه‌های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی و همدلی اصحاب رسانه میسر نبود.

اکنون که دهمین سالگرد تشکیل وزارت ورزش و جوانان را پشت‌سر می‌گذاریم، از تلاش مجموعه خدوم همکارانمان در تمامی استان‌ها، فدراسیون‌ها و نهادهای تابعه و جامعه گرانقدر جوانان و ورزش سپاسگزارم و از خداوند متعال توفیق روزافزون برای خدمت به کشور عزیزمان را خواستارم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز