حسن عبدالهی:

بازیکنان جدید مستعد هستند

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۲:۲۱:۳۳
کد خبر: ۱۱۱۱۰۳۲
بازیکنان جدید مستعد هستند
ملی‌پوش باتجربه تیم ملی فوتبال ساحلی تاکید کرد: در این اردو مشخص شد که بازیکنان، برخلاف تصور از شرایط آمادگی زیاد دور نیستند.

به گزارش برنا، حسن عبدالهی در ابتدا گفت: چند روزی است که برای برگزاری اردوی آماده‌سازی در بوشهر هستیم. شرایط اردویی بسیار خوب است و تمرینات پر چالشی را پشت سر می‌گذاریم. صبح ‌ها به زمین ساحلی می‌رویم و عصرها نیز در سالن وزنه به کارهای بدنی می پردازیم. در واقع تمرینات به دو بخش تاکتیکی و بدنی تقسیم شده است.

او ادامه داد: پس از اتمام مسابقات سال گذشته دو اردو داشتیم و پس از آن به مدت 10 ماه از اردوی تیم ملی دور ماندیم که به دلیل گسترش ویروس کرونا بود و باعث شد مسابقات به زمان دیگری موکول شود. البته بازیکنان در لیگ مشغول فعالیت بودند و خوشبختانه در این اردو مشخص شد که بازیکنان از شرایط آمادگی زیاد دور نیستند.

ملی‌پوش باتجربه فوتبال ساحلی ایران افزود: کادر فنی حساسیت زیادی روی شرایط بازیکنان دارد و مربی بدنساز تیم هم تمرینات اختصاصی مورد نیاز هر بازیکن را در دستور کار بازیکنان قرار داده است. خوشبختانه خودم نیز شرایط خوبی دارم. تلاشم این است تا جایی که توان دارم و می توانم برای تیم ملی کشورم مفید باشم، انجام وظیفه کنم.

او با اشاره به حضور چند بازیکن جوان در این اروی تیم ملی گفت: بازیکنان جدید مستعد هستند. با اینکه سن کمی دارند اما کم تجربه نیستند، چراکه در کنار بازیکنان باتجربه در تیم‌های باشگاهی مشغول بازی هستند و به لحاظ کیفی از سطح خوبی برخوردارند. هماهنگ شدن آنها با بازیکنان تیم ملی، مهمترین چالش پیش‌روی آنها است. به هرحال شرایط بازی در تیم ملی بسیار متفاوت از تیم باشگاهی است.

او در پایان گفت: از فدراسیون فوتبال و کلیه دست اندرکاران بوشهر تشکر ویژه‎ای دارم که شرایط اردویی بسیار خوبی را مهیا کردند. همه امکانات لازم در اختیارمان قرار دارد و همه تلاش ما انسجام و آمادگی حداکثری برای کسب موفقیت‌های جدید با تیم ملی فوتبال ساحلی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز