برای آمادگی حضور در رقابت‌های کاپ آسیا؛

اردوی تیم‌های ملی پارااسکی برگزار می‌شود

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۳:۲۱:۴۲
کد خبر: ۱۱۱۱۱۲۶
اردوی تیم‌های ملی پارااسکی برگزار می‌شود
ملی‌پوشان تیم‌های آلپاین و اسنوبرد جانبازان و معلولین کشورمان برای آمادگی حضور در رقابت‌های کاپ آسیا به اردو فراخوانده شدند.

به گزارش برنا، ملی‌پوشان تیم‌های آلپاین و اسنوبرد جانبازان و معلولین کشورمان برای آمادگی حضور در رقابت های کاپ آسیا به اردو فراخوانده شدند. این تمرینات در دو بخش آلپاین و اسنوبرد برگزار می شود و در مجموع ۱۶ ورزشکار به این اردو ها دعوت شده اند.

در بخش اسنوبرد، حسین سولقانی، صدیقه روزبه (البرز)، پوریا خلیلتاش، مهرداد مهدیزاده، محمد جوزعلیپور، اردلان طاووسی (تهران) زیر نظر رحمت اله مقدید، سرمربی تیم ملی و مهدی سولقانی، مربی تیم ملی تمرینات خود را دنبال می کنند.

محمد فرهادی نیز به عنوان مربی بدن ساز در کنار ملی پوشان است سرپرستی تمرینات که از ۱۵ دی تا ۱۳ بهمن ماه در محل پیست دیزین برگزار می شود نیز بر عهده ی عیسی ساوه شمشکی است.

دربخش آلپاین نیز جواد سولقانی، سید احمد جعفری، محمدعلی مقدید، احمد ساوهای (البرز)، سید امیر رضوی‌غرب (آذربایجان‌شرقی)، علی رحیمی (فارس)، رمضانعلی جیرود، حسین ذاکری (تهران)، غلامرضا پناهی، مریم حاجیلو (زنجان) به عنوان ملی پوش به اردو فراخوانده شده اند و زیر نظر صادق کلهر، سرمربی تیم ملی و آرزو کلهر، مربی تیم ملی، تمرینات خود را دنبال می کنند.

هادی اسارائی نیز به عنوان نیروی تدارکاتی در کنار ملی پوشان است و سرپرستی این اردو که از ۱۵ دی تا ۸ بهمن ماه در پیست دیزین برگزار می شود نیز بر عهده عیسی ساوه شمشکی است.

با پایان یافتن این تمرینات، ملی پوشان یاد شده در رقابت های کاپ آسیا که به میزبانی کشورمان از ۱۳ تا ۱۸ بهمن ماه در بخش اسنوبرد و از ۸ تا ۱۴ بهمن ماه در بخش آلپاین، در محل پیست بین المللی دیزین برگزار خواهد شد، حضور می یابند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز