۲ بازی از ۲ هفته از لیگ برتر؛

سایپا بازهم به‌دنبال تساوی/ کار ویژه سپاهان برابر قعرنشین

۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۰۵:۱۰:۱۳
کد خبر: ۱۱۱۱۱۷۱
سایپا بازهم به‌دنبال تساوی/ کار ویژه سپاهان برابر قعرنشین
رقابت‌های لیگ برتر امروز با برگزاری 2 بازی پیگیری می‌شود و در تهران و تبریز شاهد برگزاری 2 بازی از 2 هفته این پیکارها هستیم.

به گزارش برنا؛ در حالی که برنامه‌ریزی‌های سازمان لیگ با اعتراض‌ها و بحث‌های زیادی روبرو شده، امروز 2 بازی از لیگ بیستم برگزار می‌شود که یکی از این دیدارها مربوط به هفته نهم لیگ بیستم است و بازی دیگر در چارچوب هفته دهم برگزار خواهد شد!

سایپا تهران- صنعت‌نفت آبادان       

سایپا بازهم به دنبال تساوی؟

در دیداری از هفته نهم لیگ برتر، سایپایی‌ها در دیداری خانگی باید برابر شاگردان سیروس پورموسوی به میدان بروند. شاگردان ابراهیم صادقی که قابل پیش‌بینی بود در دیدار برابر پیکان نیز به تساوی رضایت دارند، پس از تساوی یک- یک برابر پیکانی‌ها، آماده می‌شوند که در دیداری خانگی به مصاف صنعت‌نفت آبادان بروند. آبادانی‌ها برای رویارویی در این دیدار در حالی به تهران آمده‌اند که خاطره شیرینی از بازی هفته قبل خود دارند. زردهای آبادانی در هفته گذشته در دیداری خانگی موفق شدند با برتری 2 بر یک برابر تراکتور به پیروزی رسیده و برد شیرینی را به دست آورند و با 14 امتیاز به خاطر تفاضل گل در رده دوم جدول رده‌بندی بایستند. تقابل صنعت‌نفت روحیه گرفته با تیمی که در این فصل با  کسب تساوی عهد اخوت بسته‌ می‌تواند جالب توجه باشد.

ماشین‌سازی‌تبریز- سپاهان اصفهان

کار ویژه سپاهان برابر قعرنشین!

در اولین بازی از هفته دهم لیگ برتر، امروز در تبریز شاهد بازی ویژه‌ای خواهیم بود؛ دیداری که تقابل ویژه‌ای بین 2 سرمربی جوان شاغل در لیگ برتر است.

در بازی امروز، شاگردان سعید اخباری در شرایطی برای جدال برابر سپاهان آماده می‌شوند که این تیم در آخرین بازی خود برابر نفت مسجدسلیمان به شکست خانگی رضایت داد تا این تیم همچنان در انتهای جدول رده‌بندی جای خوش کند.

ماشین‌سازان در ادامه بازی‌های خود امروز در چارچوب هفته دهم لیگ برتر برابر سپاهانی به میدان می روند که پس از پیروزی 2 بر یک در دیداری جنجالی در خانه مس رفسنجان موفق شد 3 امتیاز دیگر را به اندوخته‌های خود اضافه کرده و با 13 امتیاز از 7 بازی قبلی خود در رده سوم قرار بگیرد. تقابل اخباری و نویدکیا، که 2 سرمربی جوان این فصل از لیگ برتر محسوب می‌شوند، می‌تواند از جذابیت‌های ویژه‌ای برخوردار باشد. 2/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز