با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی؛

اردوی آماده‌سازی تیم ملی کاراته در آکادمی ملی المپیک آغاز شد

۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۳:۱۵:۲۰
کد خبر: ۱۱۱۱۷۶۱
اردوی آماده‌سازی تیم ملی کاراته در آکادمی ملی المپیک آغاز شد
ورزشکاران دعوت شده به سومین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی کاراته آقایان، تمرینات آماده سازی خود را جهت حضور در مسابقات کاراته وان مراکش در آکادمی ملی المپیک پیگیری می کنند.

به گزارش برنا، پس از اعلام نتیجه منفی تست کرونای دعوت شدگان به اردوی سوم تیم ملی کاراته آقایان، تمرینات آماده سازی این تیم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در آکادمی ملی المپیک آغاز شده است.

ذبیح الله پورشیب، سجاد گنج‌زاده، بهمن عسگری، امیر مهدی‌زاده، علی‌اصغر آسیا‌بری، صالح اباذری و مهدی عاشوری هفت ملی پوش حاضر در این اردو را تشکیل می دهند که تمرینات خود را زیر نظر سید شهرام هروی به عنوان سرمربی، حسن روحانی و سعید حسنی پور به عنوان مربی و نعیما خواجوی مربی بدنساز این تیم تا 13 دی ماه در آکادمی ملی المپیک پیگیری می کنند.

جزیره کیش و مجموعه ورزشی آزادی میزبانان دو اردوی پیشین تیم ملی کاراته آقایان بودند که خود را برای مسابقات کاراته وان مراکش که یکی از رقابت های گزینشی المپیک توکیو است و در روزهای 20 تا 22 فروردین سال آینده برگزار خواهد شد آماده می کنند.

کاراته ایران در کومیته بخش مردان، در دو وزن سهمیه قطعی المپیک را کسب کرده است که در وزن 75- کیلوگرم بهمن عسگری موفق به این مهم شده است.

همچنین در وزن 75+ کیلوگرم ذبیح الله پورشیب و سجاد گنج زاده با جمع آوری امتیازات لازم و جایگاه مناسب در رنکینگ فدراسیون جهانی کاراته موفق به کسب سهمیه المپیک شده اند. با توجه به اینکه ایران در این وزن تنها یک نماینده می تواند داشته باشد، پس از حضور این دو کاراته‌کا در مسابقات کاراته‌وان مراکش و مشخص شدن نتیجه مسابقات گزینشی المپیک در اروپا، تکلیف نماینده ایران در این وزن مشخص خواهد شد.   

مسابقات کاراته در بازی های المپیک توکیو در سه وزن برگزار می شود و تیم مردان ایران برای اینکه با ترکیبی کامل در رقابت های مذکور حضور پیدا کند امیر مهدی زاده کاراته کای وزن منفی 67 کیلوگرم را که از شانس کسب سهمیه المپیک برخوردار است را به مسابقات گزینشی که طی روزهای 21 لغایت 23 خردادماه 1400 به میزبانی فرانسه برگزار خواهد شد اعزام می کند. نفرات اول تا سوم این مسابقات می‌توانند سهیمه المپیک توکیو را کسب کنند.

نظر شما