تراکتورسازی-شهرخودرو؛

شجاعی قربانی رحمتی می‌شود؟

۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۰۶:۴۰:۱۵
کد خبر: ۱۱۱۱۸۷۳
شجاعی قربانی رحمتی می‌شود؟
تقابل امروز برای هر 2 سرمربی جوان اهمیت زیادی دارد و باید دید که در این دوئل حساس چه کسی می‌تواند برد را جشن بگیرد. شجاعی که این روزها نتایج خوبی با تراکتور گرفته و این تیم را به آرامش رسانده یا رحمتی که بعد از شکست‌های اخیر نیاز مبرم به پیروزی در این دیدار دارد.

به گزارش برنا؛ یکی از دیدارهای حساس هفته نهم لیگ برتر در تبریز برگزار می‌شود. تراکتور که بعد از جدایی علیرضا منصوریان در سه هفته اخیر یک باخت و یک تساوی به دست آورده، امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) میزبان شهرخودرو است.

تراکتور در یک اتفاق ناگهانی دچار تغییر در کادر فنی خود شد. علیرضا منصوریان روز بعد از تساوی تیم مقابل فولاد در ورزشگاه یادگار امام (ره) با انتشار خبری از طرف باشگاه تراکتور از سمت خود برکنار شد. بعد از این تصمیم که توسط مالک باشگاه اتخاذ شد، مسعود شجاعی به عنوان سرمربی موقت در این تیم شروع به کار کرد که توانست در 2 دیدار پیروز شود، اما تراکتوری ها هفته قبل مقابل صنعت نفت آبادان شکست خوردند. سرخ‌پوشان تبریز از 8 بازی 12 امتیاز کسب کرده اند و در مکان پنجم لیگ برتر حضور دارند.

شهرخودرو با هدایت مهدی رحمتی روز‌های خوبی را پشت سر نمی‌گذارد و با توجه به عملکرد خوب این تیم در چند فصل گذشته، هواداران مشهدی انتظارات زیادی از این تیم دارند که تا الان برآورده نشده است. البته تیم رحمتی در ارایه فوتبال هجومی موفق است اما در خط دفاعی این تیم نقاط ضعف زیادی دارد و 12 گل در 8 بازی دریافت کرده است. فعلا به نظر می رسد جایگاه سیدمهدی رحمتی در خطر نیست چون مالک باشگاه شهرخودرو تمام قد از او حمایت کرده و تاکید دارد رحمتی با برنامه 3 ساله سرمربی شهرخودرو شده است. شهرخودرو که با 8 امتیاز از 8 بازی در رده سیزدهم قرار دارد تنها 4 امتیاز با تراکتور فاصله دارد و در صورتی که بتواند امروز تیم تبریزی را شکست دهد چند پله در جدول صعود خواهد کرد.

آنچه تقابل امروز تراکتور و شهرخودرو را جذاب تر می کند، سرمربیان دو تیم هستند. مسعود شجاعی و سیدمهدی رحمتی که در تیم ملی بارها در کنار یکدیگر بازی کرده‌اند، حالا در کسوت سرمربیگری مقابل هم قرار می‌گیرند. آنها در عرصه باشگاهی با هم همبازی نبوده‌اند و حتی به عنوان بازیکن مقابل همدیگر هم قرار گرفته‌اند. رحمتی و شجاعی هر دو به طور غیرمنتظره وارد عرصه مربیگری شدند و در حال سپری کردن نخستین سال مربیگری خود در لیگ برتر هستند.

قطعا تقابل امروز برای هر 2 سرمربی جوان اهمیت زیادی دارد و باید دید که در این دوئل حساس چه کسی می تواند برد را جشن بگیرد. شجاعی که این روزها نتایج خوبی با تراکتور گرفته و این تیم را به آرامش رسانده یا رحمتی که بعد از شکست های اخیر نیاز مبرم به پیروزی در این دیدار دارد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز