برای اولین بار تمام بازیکنان را در اختیار داریم

نکونام: امیدوارم تمام تاکتیک‌ها در زمین اجرا شود

۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۸:۱۴:۵۶
کد خبر: ۱۱۱۲۰۰۲
نکونام: امیدوارم تمام تاکتیک‌ها در زمین اجرا شود
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: نساجی را به خوبی آنالیز کرده ایم و شناخت خوبی از آنها داریم.

به گزارش برنا؛ جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش برابر نساجی مازندران اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد و گفت: در مورد بازی فردا می دانیم که بازی سختی است؛ مانند تمام بازی ها. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم. چند غایب تیم هم رسیده اند. می دانیم بازی ای داریم با تیم نساجی که چند روز قبل پرسپولیس را متوقف کرده اند.

او سپس به دوران حضور خودش در قائمشهر که این تیم را پس از 24 سال به لیگ برتر رساند، اشاره کرد و افزود: این تیم را به خوبی آنالیز کرده ایم و شناخت خوبی از آنها داریم. مهم تر اینکه خود من در این تیم بوده ام و از بازیکنان تیم شناخت دارم. برامه تیمی آنها را می دانیم. امیدوارم بچه ها فردا برنامه های مورد نظر را پیاده کنیم و به موفقیت برسیم. تاکتیک ما در این بازی مشخص است. امیدوارم تمام تاکتیک ها در زمین اجرا شود و به موفقیت برسیم.

جواد نکونام در مورد آخرین شرایط ایوب والی توضیح داد: ایوب کاپیتان و بزرگ تیم ما است و بودنش به تیم ما کمک می کند. من چند بازی قبل از او خواستم که بیاید و در کنار تیم باشد. به تیم روحیه بدهد. بودن ایوب کنار ما نقطه قوت است. بعد از آن مصدومیت بودنش برای من جای تقدیر دارد. از این بازی در کنار ما خواهد بود تا رفته رفته شرایط و ریتم بازی را پیدا کند. الان سه هفته است که کامل با تیم تمرین می کند و آماده است که هر لحظه شروع کند. امیدوارم زودتر در کنار ما قرار بگیرد و قطعا شرایط ما با بودن ایوب بهتر می شود.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان در مورد غیایبان تیمش بیان کرد: خدا را شکر همه هستند. اولین مرتبه ای است که همه بازیکنان را در اختیار داریم. در هفته های قبل مصدومان زیادی داشته ایم. امیدوارم فردا بتوانیم از این پتانسیل تیم‌مان استفاده کنیم و با یک بازی خوب سه امتیاز را بگیریم.

 

نظر شما