جدال مهم در سیرجان؛

مُهر پایان مجیدی بر ماجرای مشت‌های گره شده/ خبری از انتقام نیست+ عکس

۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۰۷:۴۰:۳۰
کد خبر: ۱۱۱۲۰۶۹
مُهر پایان مجیدی بر ماجرای مشت‌های گره شده/ خبری از انتقام نیست+ عکس
در تقابل استقلال و قلعه‌نویی خبری از مشت‌های گره شده روی نیمکت هیچ تیمی نخواهد بود چون فرهاد مجیدی مهر پایانی زد.

به گزارش برنا؛ استقلال همه قهرمانی های خود در لیگ برتر فوتبال ایران را با امیر قلعه نویی به دست آورده است. مردی که با قهرمانی های خاطره انگیزش با آبی پوشان پایتخت لقب ژنرال فوتبال ایران را گرفت و محبوبیتی شگفت انگیز نزد هواداران به دست آورد اما ژنرال آبی ها هرگز نتوانست این محبوبیت را تداوم ببخشد. قلعه نویی در آخرین دوره حضورش در استقلال روزهای بدی را با آبی پوشان سپری کرد و همین باعث شد جایگاه او نزد استقلالی ها متزلزل شود. البته برخی از رفتارهای او در تقابلش با استقلال زمانی که روی نیمکت دیگر تیم های لیگ حضور داشت هم در کاهش محبوبیت قلعه نویی بین طرفداران استقلال بی تاثیر نبوده است.

قلعه نویی در 2 مقطع زمانی و در شرایطی که هدایت تیم های مس کرمان و تراکتورسازی را برعهد داشت، بعد از گلزنی تیم هایش مقابل استقلال به نشانه خوشحالی مشت خود را گره کرد. این مدل شادی قلعه نویی در آن زمان به مذاق استقلالی ها خوش نیامد و هواداران 2 آتیشه این تیم معتقد بودند سرمربی سابق این تیم نباید این همه از گلزنی تیم هایش به استقلال خوشحال می شد.

300162_113

سالها از آن دلخوری و کدورت استقلالی ها از قلعه نویی گذشت تا اینکه فرهاد مجیدی سال گذشته توانست با استقلال 2بار سپاهان قلعه نویی را شکست دهد و انتقام سختی از ژنرال سابق فوتبال ایران بگیرد. سال گذشته فرهاد مجیدی و تیمش توانستند در فاصله کمتر از 10 روز سپاهانی را شکست دهند که سرمربی بزرگ و پرافتخاری مثل امیر قلعه‌نویی را روی نیمکت خود داشت. اگرچه سپاهان در آن مقطع زمانی از روزهای آرمانی خود دور بود اما آن پیروزی ها برای استقلالی ها و شخص مجیدی جنبه انتقامی داشت.

قلعه نویی در 2 تقابل سال گذشته سپاهان با استقلال فرهاد مجیدی، که یکی بازی برگشت 2تیم در لیگ بود و دیگری دیدار یک چهارم نهایی جام حذفی، به دلیل کسالت فقط توانست در بازی جام حذفی روی نیمکت سپاهان بنشیند. فرهاد مجیدی در ابتدای آن بازی به رسم میهمان نوازی به سراغ قلعه‌نویی رفت و این مربی و شاگرد دیروز و رقیب امروز با لبخند مقابل دوربین عکاسان ایستادند اما داستان اختلاف‌های قدیمی آنها را اهالی فوتبال از بر هستند و همه اطمینان داشتند که این رفتارها کاملا فرمالیته و غیر واقعی است. مجیدی که بعد از برد استقلال مقابل سپاهان در لیگ سال قبل استوری طعنه آمیزی خطاب به قلعه‌نویی منتشر کرده و بارها ماجرای مشت‌های گره‌کرده او بعد از پیروزی تیمش مقابل استقلال وقتی سرمربی تراکتور بود را به رخش کشیده بود، بعد از به ثمر رسیدن هر 2گل استقلال در دیداری که قلعه نویی روی نیمکت سپاهان نشسته بود، شادی‌های طعنه آمیزی از خود نشان داد.

01518455

سرمربی جوان تیم استقلال که در آن روزها سیاست سکوت را در پیش گرفته بود با زبان بدن حرف‌های زیادی زد و انتقام سختی از قلعه نویی گرفت. مجیدی بعد از هر 2گل استقلال مشت‌های خود را گره کرد تا با  این شادی گل به قلعه‌نویی طعنه بزند که وقتی امیر سرمربی تیم دیگری بود در تقابل با استقلال و بر علیه این تیم مشت‌های خود را گره کرد اما شاگرد نه چندان خلفش به عنوان سرمربی استقلال و برای این تیم مشت خود را گره کرد. این شادی سرمربی آن روزهای استقلال در فضای مجازی هم با استقبال هواداران این تیم رو به رو شد.

حالا این بار استقلال در تقابلی دیگر مقابل سرمربی سابق خود قرار می گیرد. خبری هم از فرهاد مجیدی و خصومت هایش با قلعه نویی نیست بلکه سرمربی امروز استقلال است که هم با قلعه نویی همبازی بوده، هم شاگرد او بوده و هم دستیارش. قطعا امروز در تقابل استقلال و قلعه نویی خبری از مشت های گره شده روی نیمکت هیچ تیمی نخواهد بود چون فرهاد مجیدی مهر پایانی زد بر این ماجرا با انتقام سختی که از قلعه نویی گرفت. 4/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز