سید عبدالحمید احمدی:

شهید سلیمانی را پهلوان نامدار نام‌گذاری کردیم

۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۰:۴۳:۴۲
کد خبر: ۱۱۱۲۲۴۷
شهید سلیمانی را پهلوان نامدار نام‌گذاری کردیم
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش گفت: شخصیت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی را پهلوان نامدار نام‌گذاری کردیم و امیدواریم منش و مرام پهلوانی او را در جامعه زنده و همه از آن پیروی کنند.

به گزارش برنا، همایش پیاده‌روی به مناسب سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی امروز (چهارشنبه) از ساعت ۷:۳۰ در مقبره شهدای گمنام بوستان نهج‌البلاغه با حضور عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و روسای برخی از فدراسیون‌ها و شخصیت‌های ورزشی و با همکاری فدراسیون ورزش همگانی برگزار شد.

عبدالحمید احمدی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مراسم با مشارکت خوب همه فدراسیون‌های ورزشی به یاد سردار شهید قاسم سلیمانی برگزار شد. این شهید عزیز محبوب ورزشکاران بود و به آنان خیلی عنایت داشت و طی یکسال گذشته بارها توسط جامعه ورزش شاهد عرض ارادت و دلبستگی همه به این شخصیت بزرگوار بودیم.

او افزود: در این مدت در اقصی نقاط کشور مردم اصرار داشتند هر افتتاحی در هر برنامه با نام سردار سلیمانی باشد تا ما هم بتوانیم منش و مرام و راه وی را دنبال کنیم. همچنین شخصیت سردار سلیمانی را پهلوان نامدار نامگذاری کردیم و امیدواریم مرام و منش پهلوانی وی را در جامعه پیروی و زنده کنیم.

معاون وزیر ورزش تصریح کرد: امروز یک برنامه مختصر محدودی با حضور روسای فدراسیون‌های ورزشی و چهره‌های نخبه ورزشی به نام شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار کردیم و با آرمان‌های آن شهید بزرگوار تجدید میثاق می‌کنیم.

احمدی یادآور شد: یکی از تلاش‌هایی که انجام شده این است تا از ظرفیت‌های فرهنگی در بازی‌های یارانه‌ای ورزش همگانی استفاده کنیم. این امر ظرفیت خوبی است تا از اسطوره‌های جهادی در بازی‌های رایانه‌ای استفاده کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز