پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی ؛

تاکید احمدی بر بهره‌مندی از خرد جمعی در اداره فدراسیون/ فدراسیون روستایی در بعد ورزشی و فرهنگی یکی از فدراسیون‌های مهم است

۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۲:۵۳:۵۴
کد خبر: ۱۱۱۲۳۹۴
تاکید احمدی بر بهره‌مندی از خرد جمعی در اداره فدراسیون/ فدراسیون روستایی در بعد ورزشی و فرهنگی یکی از فدراسیون‌های مهم است
رییس مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی با تاکید بر خرد جمعی در امر مدیریت اظهار داشت: با توجه به گستردگی فعالیت های ورزشی، این فدراسیون را نمی توان با یک نفر اداره کرد، بلکه با ایجاد همگرایی و فرصت سازی برای سایر اندیشه های اثرگذار مدیریتی می توان به اجرای سریع تر برنامه های این فدراسیون کمک کرد.

به گزارش برنا، عبدالحمید احمدی با بیان اینکه ورزش روستایی و بازی بومی محلی یک ظرفیت گسترده است عنوان کرد: امیدوارم که مدیریت جدید سایر دستگاه‌های مربوطه را با خود همراه کند چرا که با یک جمعیت ۲۵ میلیون نفری مواجهیم و باید از این ظرفیت استفاده کنیم.

وی در ادامه با تبریک به امیری خراسانی از غلامرضا جعفری به خاطر تلاش هایش درمدت زمان تصدی پست ریاست فدراسیون روستایی قدردانی کرد و گفت: اکنون این فدراسیون در بعد ورزشی و فرهنگی یکی از فدراسیون‌های مهم به شمار می‌رود.

معاون وزیر ورزش با تاکید بر اینکه اداره فدراسیون با یک نفره امکان پذیر نیست، گفت: مدیری موفق است که همگرایی توسط رییس آن ایجاد شود. نباید تک فکری بر فدراسیون حاکم باشد بلکه نیاز به خرد جمعی دارد و این برای فدراسیون ورزش روستایی مهم است.

وی افزود: با ایجاد همگرایی و فرصت سازی برای سایر اندیشه های اثرگذار مدیریتی می توان به اجرای سریع تر برنامه های این فدراسیون کمک کرد .

عباسعلی اکبری سرپرست فدراسیون ورزش روستایی نیز پس از پایان مجمع افزود: باید از وزارت ورزش تشکر کنم که در این شرایط زمینه را برای برگزاری انتخابات فراهم کردند. این موجب شد تا یکی از فدراسیون‌های مهم ورزشی رییس خود را بشناسد.

وی در ادامه با تبریک امیری خراسانی گفت: امیدوارم از تمام ظرفیت‌های ورزشی کشور استفاده شود تا کاستی‌های ورزشی مناطق روستایی برطرف شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز