از تجربیات مسئولان هیات‌های استانی بهره‌مند خواهم شد؛

امیری خراسانی: در جهت ترویج ورزش روستایی و بازیهای بومی، در سطح ملی و بین‌المللی تلاش می‌کنیم

۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۲:۵۷:۱۵
کد خبر: ۱۱۱۲۴۰۰
امیری خراسانی: در جهت ترویج ورزش روستایی و بازیهای بومی، در سطح ملی و بین‌المللی تلاش می‌کنیم
رییس فدراسیون روستایی و بازی‌های بومی و محلی با اشاره به اهمیت هیاتهای استانی از روسای هیاتها به عنوان بازوان اجرایی نام برد و گفت: در جهت پیشبرد اهداف و برنامه های فدراسیون از تجربیات آنها بهره خواهم برد.

به گزارش برنا، امیری خراسانی با تاکید بر برنامه های توسعه ای برای این فدراسیون در بخش های مختلف، این نکته را مورد توجه قرار داد که در جهت ترویج ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی در سطح ملی و بین المللی تلاش خواهم کرد.

او در ادامه با ابراز تاسف از ثبت برخی از بازی های بومی و محلی کشورمان توسط سایر کشورها اظهار داشت: وظیفه ما حفظ و ترویج رشته های بومی و محلی که برگرفته از فرهنگ کشورمان است.

امیری خراسانی در بخش دیگری از سخنانش به تقش موثر هیاتهای ورزشی استانی در توسعه رشته های زیر مجموعه این فدراسیون اشاره کرد و در ادامه از آنها به عنوان بازوان اجرایی نام برد.

او افزود: مسئولان هیاتهای ورزشی در سیاست گذاریها و تصمیم گیریها نقش بسزایی دارند، در جهت پیشبرد اهداف و برنامه های فدراسیون از تجربیات آنها بهره خواهم برد و توجه ویژه ای به هیات های استانی خواهیم داشت.

رییس فدراسیون روستایی و بازی های بومی محلی با بیان این که برای موفقیت در ورزش روستایی نیاز به همگرایی و هم افزایی داریم، تصریح کرد: از تجربیات تمام کسانی که برای موفقیتهای این فدراسیون زحمت کشیدند استفاده خواهم کرد.

نظر شما