محمدرضا اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ منطقی نبود/ نیم فصل دوم بازی‌های سختی را در پیش خواهیم داشت

۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۰۷:۱۸:۲۸
کد خبر: ۱۱۱۲۵۵۴
قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ منطقی نبود/ نیم فصل دوم بازی‌های سختی را در پیش خواهیم داشت
سرمربی تیم بسکتبال شورا و شهرداری قزوین گفت: نیم فصل دوم بازی‌های سختی را در پیش خواهیم داشت.

به گزارش برنا؛ محمدرضا اسلامی، سرمربی تیم بسکتبال شورا و شهرداری قزوین درباره سطح کیفی رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: امسال لیگ متفاوتی را شاهد هستیم. به هر حال شکل برگزاری مسابقات به صورت متمرکز در یک شهر برای اولین بار است که در لیگ بسکتبال رخ  داده است. یک سری از تیم‌ها از ابتدا برنامه ریزی کرده بودند که از حضور تماشاگرانشان در سالن برای کسب نتیجه استفاده کنند که این اتفاق بخاطر شکل بازی‌ها میسر نشد، بشخصه ما دوست داشتیم در شهر خودمان هم بازی کنیم اما مهم برگزاری مسابقات بود که فدراسیون تمام تلاشش را کرد تا لیگ را برگزار کند و خوشبختانه پس از چندین ماه تعطیلات شاهد برگزاری مسابقات بسکتبال هستیم.

او اضافه کرد: امسال در کل سطح کیفی مسابقات خوب است. اکثر تیم‌ها بازیکن خارجی جذب کردند که قطعا در بالا رفتن کیفیت بازی‌ها موثر بوده است. تنها مشکلی که این فصل از ابتدا مطرح شد بحث قرعه کشی مسابقات بود که بر اساس رتبه بندی فصل گذشته انجام شد که تقریبا برای این اساس تیم ها ناهمگون تقسیم بندی شدند چون کار منطقی نبود.

اسلامی ادامه داد: همین موضوع باعث شده که رقابت برابری را در لیگ شاهد نباشیم. بازی‌ها هم رفته رفته سخت‌تر و نزدیک به هم می‌شوند. من فکر می‌کنم برای دور برگشت به مراتب شرایط تیم‌ها بهتر هم می‌شوند.

سرمربی تیم شورا و شهرداری قزوین در پایان درخصوص 16 تیمه شدن لیگ فصل جاری گفت: به اعتقاد من یک کشور با دارا بودن 32 استان پتانسیل داشتن لیگ با حضور 16 تیم را دارد به شرط اینکه اسپانسر وجود داشته باشد که بخواهد حمایت کند. اگر اسپانسر نباشد و برای مثال یک تیمی بخواهد خودش را با 3 میلیارد ببنند و یک تیم چند برابر این هزینه کند قطعا فاصله ایجاد خواهد شد که در این صورت از کیفیت بازی‌ها هم کاسته می‌شود. 4

نظر شما