دکتر مسعود سلطانی‌فر:

سردار سلیمانی برای همه ملت آرامش خاطر داشت/ این نسل و آیندگان به وجود این قهرمانان افتخار می‌کند

۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۵:۴۵:۱۸
کد خبر: ۱۱۱۲۵۵۶
سردار سلیمانی برای همه ملت آرامش خاطر داشت/ این نسل و آیندگان به وجود این قهرمانان افتخار می‌کند
وزیر ورزش و جوانان در مراسم‌ اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه شهادت ایشان تحولی بزرگ در جامعه ایجاد کرد، اظهار داشت: باور دارم که نسل‌های آینده از قهرمانان این مقطع حساس تاریخی کشور با افتخار یاد خواهند کرد.

به گزارش برنا، دکتر مسعود سلطانی‌فر در حاشیه این مراسم تجلیل از‌ فداکاری‌های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، با بیان اینکه شهادت ایشان تحولی بزرگ در جامعه ایجاد کرد، اظهارداشت: بی‌تردید مردم ایران و نسل‌های آینده از این مقطع حساس تاریخی و قهرمانان و افتخارافرینانش با افتخار یاد خواهند کرد.

وی با توجه به این نکته که وجود سپهبد شهید سلیمانی آرامش خاطر برای ملت بود، گفت: این درحالی است دشمن گمان می کرد که با شهادت رساندن ایشان آرامش را از کشورمان بگیرداما چنین اتفاقی نیفتاد و مردم برای تداوم راه ایشان هم قسم شدند.

وزیر ورزش و جوانان یاداور شد:بعد از شهادت شهید سلیمانی، آمریکایی‌ها در عین الاسد سیلی خوردند، واقعیت این است که این سیلی ها به دشمنان ایران ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی تحول بزرگی در جامعه ایجاد کرد اظهار داشت : حضور چند ده میلیونی مردم درشهرهای مختلف ایران و سایر کشورها در مراسم تشییع پیکر این سردار، بیانگر این است که جایگاه شهید سلیمانی کجا است و این ملت به وجود قهرمانان و سردارانش افتخار می‌کند.

 سلطانی فر در ادامه این نکته را مورد توجه قرار داد که کسانی که تاریخ پر افتخار دفاع مقدس را رقم زدند، طلایی‌ترین تاریخ ایران را ثبت کردند افزود : بی تردید این نسل و آیندگان با بررسی آنچه که با فداکاری فرزندان این سرزمین در مقاطع حساس تاریخی رخ داده افتخار خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه عاملان این جنایت بزرگ از صحنه سیاست جهان حذف خواهند شد بیان کرد : کسی فکر نمی‌کرد در انتخابات آمریکا، ترامپ که مقابل سرداران ما رجزخوانی می‌کرد اینگونه مفتضحانه مجبور به ترک از صحنه سیاست شود.

لازم به ذکر است، مراسم میثاق نامه جامعه ورزش با عنوان «شهید سلیمانی پهلوان ماندگار» در محل فدراسیون جانبازان و معلولان برگزارشد.

در این مراسم از میثاق نامه جامعه ورزش با عنوان «شهید سلیمانی پهلوان ماندگار» رونمایی و از خانواده شهید شاخص ورزش شهید «وحید زمانی‌نیا» تقدیر شد.

همچنین از علی داوودی و پوپک بسطامی که مدال‌های خود را در رشته وزنه‌برداری را به سردار شهید سلیمانی اهدا کرده بودند نیز با اهدا لوح تقدیر شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز