گل‌گهر سیرجان یک- استقلال تهران ۲

پرواز استقلال به صدر با درخشش مظاهری/ هت‌تریک ناکامی‌های ژنرال تکمیل شد!

۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۷:۱۶:۳۶
کد خبر: ۱۱۱۲۵۷۶
پرواز استقلال به صدر با درخشش مظاهری/ هت‌تریک ناکامی‌های ژنرال تکمیل شد!
تیم فوتبال استقلال تهران در زمین گل‌گهر سیرجان به 3 امتیاز ارزشمند دست پیدا کرد.

به گزارش برنا؛ در جریان هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، دو تیم گل‌گهر سیرجان و استقلال تهران از ساعت 16:20 دقیقه در ورزشگاه امام علی (ع) به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی 2 بر یک استقلال به پایان رسید تا شاگردان محمود فکری 15 امتیازی شوند و به صدر جدول رده بندی صعود کنند. از طرفی این سومین شکست متوالی امیر قلعه‌نویی مقابل استقلال بود. قلعه‌نویی فصل گذشته با سپاهان در دو بازی لیگ و جام حذفی مقابل استقلال تن به شکست داد و امروز هم متحمل باخت شد تا هت‌تریک ناکامی‌های ژنرال برابر استقلال تکمیل شود.

آغاز بازی با محک بازیکنان دو تیم در میانه میدان همراه بود اما چند اتفاق باعث شد روند بازی به کلی تغییر کند. اشتباه علیرضا حقیقی در دقیقه 5 در محوطه جریمه گل‌گهر باعث شد تا یک پنالتی نصیب استقلال شود و وریا غفوری موفق شد از روی نقطه پنالتی اولین گل استقلال را به ثمر برساند. بعد از این گل جریان بازی تغییر کرد و گل‌گهر به خاطر گل اول، متزلزل عمل کرد و این مساله باعث شد تا در دقیقه 14 یک گل دیگر به نام تیم فوتبال استقلال ثبت شود. وریا غفوری با نفوذ به محوطه جریمه گل‌گهر با پاس خود، مهدی قایدی را صاحب موقعیت کرد و این بازیکن موفق شد گل دوم آبی‌پوشان را به ثمر برساند.

آبی‌پوشان پس از این گل، شکل بهتری به خود گرفتند و توانستند بازی را مدیریت کنند و گل‌گهری‌ها سعی داشت در چند موقعیت نصفه و نیمه گل‌های خورده را جبران کند اما نتوانست کاری از پیش ببرد. در دقیقه 23، قایدی در محوطه جریمه حریف بازهم فرصت به ثمر رساندن گل سوم را داشت اما شوت این بازیکن را علیرضا حقیقی دفع کرد. استقلال در دقیقه 26 روی اشتباه دوباره علیرضا حقیقی در محوطه جریمه گل‌گهر، برای بار دوم صاحب یک ضربه پنالتی شد که وریا غفوری این ضربه را با اختلاف به بالای دروازه حقیقی فرستاد.

گل‌گهر در ادامه بازهم خواست با جلو آمدن به نیمه زمین حریف، گل‌های خورده را جبران کند. سعید صادقی در دقیقه 36 شوتی روانه دروازه حریف کرد که شوت او را مظاهری به بیرون فرستاد. در پایان تلاش دو تیم برای به ثمر رساندن گل بیشتر حاصلی نداشت تا این بازی با پیروزی دو بر صفر شاگردان محمود فکری به پایان برسد.

80

نیمه دوم با شرایط متفاوتی شروع شد. شاگردان قلعه‌نویی که برای جبران گل‌های خورده انگیزه زیادی داشتند حملات پرتعدادی را روی دروازه میزبان تهرانی خود پی ریزی کردند که در دقیقه 50 نخستین خطر جدی را روی دروازه مظاهری ایجاد کردند اما ضربه زیبای سعید صادقی به تیر افقی دروازه برخورد کرد.

استقلال که در دقایق ابتدایی تحت فشار قرار گرفته بود با نظر محمود فکری، فرشید باقری و فرشید اسماعیلی را به زمین فرستاد تا بتواند مرکز میدان را از ان خود کند اما این تعویض‌ها هم ثمری نداشت و در دقیقه 77 بازیکنان استقلال روی بازیکن گل گهر مرتکب خطای پنالتی شدند. یک دقیقه بعد احمدرضا زنده روح این ضربه را به گل تبدیل کرد. این در حالی بود که منشا قصد داشت این ضربه را بزند اما با نظر قلعه‌نویی یک بازیکن دیگر پنالتی را زد که باعث ناراحتی گادوین شد!

در دقایق پایانی شاگردان قلعه‌نویی که نیمه دوم را به طور کامل در اختیار داشتند فشار زیادی روی دروازه استقلال وارد کردند اما درخشش رشید مظاهری اجازه نداد بازی به تساوی کشانده شود. مظاهری در آخرین دقیقه وقت اضافه یک موقعیت عالی را از منشا گرفت تا استقلال از سیرجان به صدر صعود کند.

داور: محمدرضا اکبریان

ترکیب گل‌گهر: علیرضا حقیقی، علیرضا علیزاده، علیرضا ابراهیمی، مهران گلزاری (54-محسن کریمی)، بهنام برزای، علی‌اصغر عاشوری (88-امین پورعلی)، میلاد زکی‌پور، یونس شاکری، سعید صادقی، احمدرضا زنده‌روح و گادوین منشا.

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، محمد دانشگر، عارف غلامی، محمدحسین مرادمند، سیداحمد موسوی، مهدی مهدی‌پور، مسعود ریگی (62-فرشید باقری)، وریا غفوری، آرش رضاوند (62-فرشید اسماعیلی)، مهدی قایدی(75-سبحان خاقانی (1+90 متین کریم‌زاده)) و ارسلان مطهری.

سرمربی: محمود فکری

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز