تراکتورسازی صفر – شهرخودرو صفر

زور رحمتی و شجاعی به هم نرسید

۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۷:۴۳:۴۱
کد خبر: ۱۱۱۲۶۳۱
دیداری تیم های تراکتورسازی و شهرخودرو با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش برنا؛ دیدار تیم های تراکتورسازی و شهرخودرو در هفته نهم لیگ برتر با نتیجه به پایان رسید. هر 2 تیم درحالی به مصاف هم رفتند که سرمربیان جوان آنها در حال تجربه نخستین فصل سرمربیگری شان هستند. تراکتور با مسعود شجاعی که جانشین منصوریان شد، در 3 بازی قبل 2 پیروزی و یک شکست به دست آورد. شهرخودرو هم با سرمربیگری سیدمهدی رحمتی با وجود ارایه فوتبالی زیبا در رده سیزدهم جدول قرار گرفته است.

 بازی با فشار تراکتورسازی روی دروازه شهرخودرو آغاز شد. تراکتوری ها که در این بازی میزبان بودند، فشار زیادی روی دروازه شهرخودرو آوردند اما 2 واکنمش خوب از دروازه بان تیم رحمتی باعث شد تراکتور نتواند به گل برسد. در دقایق پایانی بازی مسعود شجاعی سرمربی تراکتور، اشکان دژاگه را به دلیل مصدومیت تعویض کرد و همین باعث شد روند حرکتی تراکتور تاحدوی مختل شود.

با شروع نیمه دوم روند بازی تغییر کرد و این شاگردان مهدی رحمتی بودند که بازی را در دست گرفتند و موقعیت هایی هم روی دروازه محمدرضا اخباری ایجاد کردند اما باز هم اتفاق بازی های قبل تراکتور شد و مهاجمان تیم رحمتی نتوانستند از فرصت های به دست آمده استفاده کنند تا در نهایت این بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد. در دقیقه 95 این دیدار هم مهاجم شهرخودرو موقعیتی فوق العاده را برای گلزنی از دست داد تا رحمتی نتواند در این بازی پیروز شود.

یکی از نکات جالب بازی امروز 2 تیم این بود که مسعود شجاعی در دقیقه 76 وارد زمین شد تا گره بازی را باز کند اما حضور آقای سرمربی هم فایده ای برای تراکتور نداشت و تیم رحمتی یک امتیاز ارزشمند از این بازی خارج از خانه به دست آورد.

یکی از اتفاقات جالب این دیدار تقابل سیدمهدی رحمتی و مسعود شجاعی بود که سابقه بازی در تیم ملی را کنار یکدیگر دارند و در بازی امروز امتیازات را تقسیم کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز