هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال؛

جزیده: هواداران صبور باشند/ احتمال دارد به چالش کشیده شویم

۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۹:۳۱:۴۴
کد خبر: ۱۱۱۲۸۰۲
جزیده: هواداران صبور باشند/ احتمال دارد به چالش کشیده شویم
سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد گفت: برای بقا می‌جنگیم. به تیم گفته‌ایم که احتمال دارد به چالش کشیده شویم چرا که تیم جوان است.

به گزارش برنا، عظیم جزیده سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد پس از پیروزی تیمش مقابل شهرداری ورامین گفت: با بازیکنان کامل به تهران آمدیم. چیزی از ارزش‌های حریف کاسته نشد. در دور رفت مقابل تیم شهرداری ورامین مغلوب شدیم. امروز با برنامه و منظم کار کردیم و پیروز شدیم.

او ادامه داد: در حمله، دفاع و سایر فاکتورها، عملکرد خوبی داشتیم. به بازیکنان شایسته تیمم تبریک می‌گویم. همانطور که می‌دانید حدود ۶۰ درصد بازیکنان تیم جوان هستند. از مردم گنبد خواهش می‌کنم توقع‌هایشان بالا نرود. قرار نیست همه بازی‌ها را با نتیجه سه بر صفر پیروز شویم. مردم به این نکته توجه داشته باشند که با ابزار موجود، رو به جلو می‌رویم، آنها باید صبور باشند.

جزیده افزود: امروز بهتر از حریف کار کردیم و این دلیل بر ضعیف بودن حریف نیست. در یک ماه اخیر تیم بسیار شرایط سختی داشت. توانستیم آرامش را به تیم بازگردانیم و امروز نیز نتیجه آن را دیدیم. به هر دو تیم تبریک می‌گویم. بازی جوانمردانه‌ای را به نمایش گذاشتند.

وی در پایان گفت: برای بقا می‌جنگیم. به تیم گفته‌ایم که احتمال دارد به چالش کشیده شویم چرا که تیم جوان است. امیدوارم در ادامه همین روند را طی کنیم. تمام سعی و تلاش خود را به کار خواهم گرفت تا والیبال گنبد را به جایگاه خوبی برسانیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز