پرسپولیس تهران یک- ذوب آهن اصفهان یک

توقف پرسپولیس مقابل ذوبی‌ها/ شاگردان گل‌محمدی غافلگیر شدند

۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۵:۵۸:۳۳
کد خبر: ۱۱۱۲۹۹۰
توقف پرسپولیس مقابل ذوبی‌ها/ شاگردان گل‌محمدی غافلگیر شدند
تیم فوتبال پرسپولیس تهران مقابل حریف خود به تساوی دست پیدا کرد.

به گزارش برنا؛ در جریان دیدار معوق هفته ششم لیگ برتر، تیم فوتبال پرسپولیس تهران از ساعت 15 در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب‌آهن اصفهان بود که این دیدار با تساوی یک-یک به پایان رسید تا امتیازات تقسیم شود.

15 دقیقه نخست این دیدار با بازی هجومی پرسپولیس همراه بود و شاگردان یحیی گل‌محمدی سعی داشتند با طراحی حملاتی در همان دقایق ابتدایی به گل برسند. در دقیقه 17 این دیدار، با استفاده از یک ضربه کرنر توسط احمد نورالهی، توپ روی دروازه ذوب‌آهن ارسال شد و شهاب گردان نتوانست توپ را دفع کند و در ادامه توپ به امید عالیشاه رسید تا این بازیکن گل نخست تیمش را با پای چپ به ثمر برساند. در دقیقه 18، سیامک نعمتی با حرکتی از سمت راست با یک پاس رو به عقب فرصت خوبی را برای پرسپولیس ایجاد کرد اما پاس او را گردان به کرنر فرستاد.

در دقیقه 34، عالیشاه با حرکتی از سمت راست و ارسال توپ روی دروازه ذوب‌آهن فرصت بسیار خوبی برای مهدی عبدی ایجاد کرد اما ضربه سر این بازیکن راهی اوت شد. در دقیقه 36، مهرداد قنبری با استفاده از دست اجازه نداد توپ عبور کند که داور به خاطر این حرکت ضمن اعلام یک ضربه ایستگاهی به سود پرسپولیس، بازیکن ذوب‌آهن را با کارت زرد جریمه کرد و در ادامه احمد نورالهی با استفاده از این فرصت دروازه ذوب‌آهن را هدف قرار داد که با واکنش گرادان توپ راهی کرنر شد. در ادامه هم اتفاق خاصی رخ نداد تا نیمه اول به پایان برسد.

44

در شروع نیمه دوم شاگردان رحمان رضایی برای جبران گل خورده حملاتی را در دستور کار قرار دادند و در همان دقایق ابتدایی تا آستانه باز کردن دروازه سرخ‌پوشان هم پیش رفتند اما کم دقتی بازیکن این تیم اجازه نداد نتیجه بازی تغییر کند. پس از فشاری که ذوب‌آهن روی دروازه پرسپولیس ایجاد کرد و وسط زمین را از سرخ‌پوشان گرفت، گل‌محمدی با به میدان فرستادن آرمان رمضانی به جای مهدی عبدی سعی کرد در خط حمله تیمش تحرک تازه ای ایجاد کند اما این تاکتیک هم تیمش را از فشار خارج نکرد.

در 10 دقیقه پایانی پرسپولیس تلاش کرد با حفظ توپ از تنها گل خودش برای رسیدن به سه امتیاز این دیدار مخافظت کند و در مقابل ذوب‌آهن با در اختیار گرفتن مرکز زمین سعی در نزدیک شدن به دروازه تیم میزبان داشت که در خط حمله توان بالایی نداشت و نتوانست دروازه سرخ‌پوشان را به طور جدی تهدید کند. در دقیقه 88 این دیدار درگیری کوتاهی بین بازیکنان دو تیم رخ داد که دلیلش خطای بازیکن ذوب‌آهن روی حامد لک بود که به خاطر پرتاب کردن پایش به سمت دروازه‌بان سرخ‌پوشان مورد اعتراض بازیکنان میزبان قرار گرفت.

در حالی که داور چهارم برای اعلام وقت‌های اضافه آماده می‌شد، سرخ‌پوشان در یک غافلگیری گل تساوی را دریافت کردند. در این صحنه میلاد جهانی با جاگیری مناسب در فضای خالی محوطه جریمه پرسپولیس توپ ارسالی عرضی را به خوبی وارد دروازه حامد لک کرد. پرسپولیس با از دست دادن دو امتیاز حساس این دیدار خانگی نتوانست فاصله ‌اش را با تیم‌های بالانشین جدول کم کند. سرخ‌پوشان با این تساوی 10 امتیازی شدند و ذوبی‌ها نیز به امتیاز 6 رسیدند.

داور: بیژن حیدری

کارت زرد: سعید آقایی، سیامک نعمتی و کمال کامیابی‌نیا از پرسپولیس- میلاد جهانی، مهرداد قنبری، ابراهیم تقی پور(مربی)،  عبدالله حسینی و فرشاد محمدی‌مهر از ذوب‌آهن

کارت قرمز: سعید آقایی (89) از پرسپولیس و عبدالله حسینی (89) از ذوب‌آهن

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیدجلال حسینی، سعید آقایی، سیامک نعمتی، کمال کامیابی‌نیا (70-میلاد سرلک)، احمد نورالهی، امید عالیشاه (70-مهدی مهدیخانی)، احسان پهلوان، وحید امیری و مهدی عبدی (60-آرمان رمضانی).

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب ذوب‌آهن: شهاب گردان، وحید محمدزاده، سیدعبدالله حسینی، قاسم حدادی‌فر (54-عرفان پورافراز)، علی دشتی، میلاد جهانی، مهرداد قنبری، ابوالفضل عکاشه (54-حسین شنانی)، دانیال مومنی (73-ایوان مارکوویچ)، فرشاد محمدی‌مهر، محمد سلطانی‌مهر.

سرمربی: رحمان رضایی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز