در هفته هفدهم لیگ والیبال اتفاق افتاد؛

ثبت دومین برد متوالی یزدی‌ها در دور برگشت

۱۳۹۹/۱۰/۱۲ - ۱۲:۳۴:۴۸
کد خبر: ۱۱۱۳۲۳۹
ثبت دومین برد متوالی یزدی‌ها در دور برگشت
تیم شهداب یزد در هفته هفدهم مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان دومین برد متوالی خود در دور برگشت را ثبت کرد.

به گزارش برنا؛ هفته هفدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، امروز (جمعه) با شش دیدار به صورت متمرکز در خانه والیبال و سالن فدراسیون پیگیری می‌شود.

در نخستین بازی هفته هفدهم که به میزبانی سالن فدراسیون والیبال برگزار شد، تیم شهرداری قزوین میزبان شهداب یزد بود. شاگردان محمد عمده‌غیاثی که در هفته شانزدهم در یک بازی جذاب موفق به شکست فولاد سیرجان قهرمان نیم‌فصل شدند، این هفته هم موفق شدند در سه ست متوالی شاگردان مسعود آرمات در تیم شهرداری قزوین را مغلوب کنند و به دومین برد متوالی خود در شروع دور برگشت برسند.

این بازی درحالی با ثبت امتیازات (25 بر 18)، (25 بر 18) و (25 بر 17) به سود یزدی‌ها تمام شد که شاگردان عمده‌غیاثی پیش‌تر در هفته چهارم دورم رفت هم موفق به شکست این تیم با نتیجه مشابه 3 بر صفر شدند.

این دیدار در مدت زمان یک ساعت و 32 دقیقه انجام شد و قضاوت و نظارت آن به ترتیب برعهده داود نافعی، حامد آقابراری، مسعود قاری و مجید محسنی‌‌ شوشتری به عنوان داور اول، ، داور دوم، ناظر فنی و ناظر داوری بود.

در بازی همزمانی که درخانه والیبال تهران برگزار شد، شاگردان ناصر شهنازی در تیم سایپا میزبان آذرباتری ارومیه بودند.

سایپا بعد از باخت 3 بر 2 مقابل شهرداری ارومیه در هفته شانزدهم، برای حفظ جایگاه و افزایش امتیازاتش در جدول، نیازمند برد در این بازی بود؛ اتفاقی که رخ داد تا خودروسازان با نتیجه 3 بر صفر و با کسب امتیازات (25 بر 16)، (28 بر 26) و (25 بر 14) مقابل شاگردان فرهاد نفرزاده به پیروزی برسند و 32 امتیازی شوند.

دو تیم پیش‌تر در هفته نهم دور رفت هم مقابل هم قرار گرفته بودند که آن بازی نیز با نتیجه 3 بر یک به سود سایپا خاتمه یافته بود.

دیدار هفته هفدهم سایپا و آذرباتری ‌ارومیه در مدت زمان یک ساعت و 36 دقیقه برگزار شد.

محمد عشق‌دوست و کیوان عابدزاده به عنوان داور اول و دوم، این رقابت را سوت زدند. نظارت فنی و داوری هم برعهده محمدحسن خوشدل و علی‌اصغر حاجی‌کاظمی بود.

در ادامه هفته هفدهم لیگ برتر چهار دیدار دیگر امروز برگزار می‌شود که برنامه آن به قرار زیر است:

ساعت ۱۴

فولاد مبارکه سپاهان – شهرداری ورامین

شهرداری ارومیه – خاتم اردکان

ساعت ۱۷، خانه والیبال

راه‌یاب ملل‌کردستان – لبنیات هراز آمل

 

نظر شما