محسن بیاتی‌نیا در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

گل‌های زودهنگام ناشی از انسجام استقلال بود نه ضعف گل‌گهر/ پرسپولیس از نظر روحی افت کرده است

۱۳۹۹/۱۰/۱۲ - ۲۳:۲۰:۱۴
کد خبر: ۱۱۱۳۲۹۳
گل‌های زودهنگام ناشی از انسجام استقلال بود نه ضعف گل‌گهر/ پرسپولیس از نظر روحی افت کرده است
کارشناس فوتبال گفت: سرمربی استقلال باید برای تعویض کردن خساست بیشتری به خرج دهد و بهتر تعویض کند.

محسن بیاتی‌نیا، مهاجم اسبق استقلال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص پیروزی استقلال مقابل گل‌گهر اظهار داشت: استقلال پیروزی ارزشمندی را در سیرجان به دست آورد و توانست به صدر جدول برسد. با توجه به اینکه استقلال با گل‌گهر برای صدرنشینی رقابت داشت این برد بسیار مهم بود و برای استقلالی‌ها از نظر روحی و روانی هم ارزش زیادی دارد.

او در ادامه بیان کرد: استقلال نسبت به هفته‌های گذشته در فاز تهاجمی عملکرد بهتری داشت و تاحدودی نواقص تیم در این قسمت برطرف شده بود. نتایجی هم که این روزها استقلال می‌گیرد می‌تواند این تیم را به ثباتی که کادر فنی مد نظر دارد نزدیک‌تر کند. درست است که استقلال در نیمه دوم بازی با گل‌گهر فشار زیادی را از طرف این تیم تحمل کرد اما نباید با نگاه منفی به این موضوع نگاه کنیم. استقلال داشت در زمین تیم حریف بازی می‌کرد آن هم حریفی قدرتمند که با 2 گل عقب افتاده بود و قصد جبران داشت. پس طبیعی بود که استقلال زیر فشار برود و تیم حریف حمله‌های بیشتری انجام دهد.

بیاتی‌نیا افزود: گل‌گهر تا اینجای کار نشان داده تیمی قدر است که به آسانی باج نمی‌دهد. استقلال باید بعد از زدن 2 گل، از گل‌هایش محافظت می‌کرد تا برد را از دست ندهد. اینکه استقلال توانست در یک نیمه 2 گل به این تیم بزند نشان ضعیف بودن گل‌گهر نیست بلکه استقلال در نیمه اول بازی منسجم و تهاجمی را ارائه داد و در نیمه دوم هم از گل‌های خود مراقبت کرد.

مهاجم اسبق استقلال با اشاره به اینکه تعویض‌های آبی‌پوشان باید هوشمندانه‌تر باشد، ادامه داد: مشکلی که برای استقلال در بازی با گل‌گهر پیش آمد دقیقا همان اتفاقی بود که در دیدار با فولاد هم رخ داد. به نظر من تعویض مسعود ریگی باعث شد استقلال از دقیقه 60 فشار بیشتری را تحمل کند. این تعویض در بازی با فولاد هم اتفاق افتاد و دقیقا باعث شد استقلال مرکز میدان را از دست بدهد. واقعا در آن تایم بازی استقلال به آن تعویض نیاز نداشت و فکری گاهی باید در تعویض کردن خساست به خرج دهد چون این دومین بار بود که استقلال با این سبک و زمان تعویض تحت فشار قرار گرفت.

بیاتی‌نیا با اشاره به شرایط پرسپولیس اضافه کرد: پرسپولیس حتی بعد از شکست در فینال لیگ قهرمانان آسیا هم تیمی قابل احترام است. این تیم تا پیش از بازی با اولسان شرایط بسیار خوبی داشت اما بعد از آن بازی به نظر می‌رسد از نظر روحی و فنی افت کرده اما بیشترین مشکل شاگردان یحیی گل‌محمدی به مسایل روحی و روانی برمی‌گردد. به نظر من پرسپولیسی‌ها هنوز تحت تاثیر آن بازی قرار دارند و هنوز نتوانسته‌اند به روزهای خوب قبل از بازی با اولسان برگردند. گل‌محمدی باید قبل از آنکه دیر شود تیمش را از نظر روحی احیا کند.

او با توجه به نزدیک بودن دربی پایتخت گفت: نمی‌توان از الان درباره شرایط تیم‌ها صحبت کرد اما فکر می‌کنم دربی زیباتری نسبت به سال‌های قبل ببینیم. با این حال دربی اصلا قابل پیش‌بینی نیست و باید دید تا 10 روز آینده دو تیم از نظر روحی و روانی در چه وضعیتی قرار می‌گیرند چون در این بازی شرایط روحی بازیکنان از شرایط فنی تاثیرگذارتر است. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز