مهدی علی‌نژاد:

تمرکز فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام باید به روی ترویج ورزش پاک باشد

۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۱:۵۳:۲۸
کد خبر: ۱۱۱۳۶۸۹
تمرکز فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام باید به روی ترویج ورزش پاک باشد
معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: رشته بدنسازی و پرورش اندام در حوزه همگانی بیشترین مخاطب را دارد و نیازمند است که ترویج ورزش پاک را در این رشته داشته باشیم.

به گزارش برنا، مهدی علی‌نژاد در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ضمن عرض تسلیت به مناسبت اولین سالگرد سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: تشکر می‌کنم از همه زحمتکشان این فدراسیون به ویژه آقای پورعلیفرد که بیش از یک دهه حضور داشتند و همچنین آقای امیری خراسانی که در این مدت سرپرستی را عهده‌دار بودند.

وی افزود: تبریک می‌گویم به آقای نصیرزاده که برای چهار سال به عنوان ریاست فدراسیون انتخاب شدند. امیدوارم که اتفاقات خوبی برای جامعه بدنسازی بیفتد. شاهد برگزاری انتخابات سالمی بودیم و قطعا وحدت و همدلی باعث می‌شود که این رشته به توسعه برسد.

علی‌نژاد گفت: این رشته در حوزه همگانی بیشترین مخاطب را دارد و نیازمند است که ترویج ورزش پاک را در این رشته داشته باشیم. باید تلاش کنیم این ورزش بدون استفاده از داروهای غیرمجاز جلو برود. باید موضوع آموزش نیز پررنگ شود و وزارت ورزش نیز توقع دارد بار علمی و آموزش فدراسیون بالا برود.

معاون وزیر ورزش خاطرنشان کرد: خوشبختانه قهرمانان خوبی از کشورمان در جهان و آسیا به افتخارات متعدد رسیده‌اند و باید تلاش کنیم که این موفقیت‌ها دوچندان شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز