شیما صفایی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

نیم‌فصل دوم را با قدرت بیشتری آغاز می‌کنیم/ استرس زیاد بازیکنان سطح کیفی مسابقات را کاهش داده است

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۰۵:۴۰:۲۳
کد خبر: ۱۱۱۳۹۶۷
نیم‌فصل دوم را با قدرت بیشتری آغاز می‌کنیم/ استرس زیاد بازیکنان سطح کیفی مسابقات را کاهش داده است
بازیکن تیم شهر بابک گفت: نیم‌فصل دوم را با قدرت بیشتری آغاز خواهیم کرد.

شیما صفایی، بازیکن تیم تنیس روی میز شهر بابک، درباره سطح کیفی دور رفت لیگ برتر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: لیگ امسال پس از حدود یازده ماه تعطیلات برگزار شد که از این جهت برای همه جای خوشحالی داشت چون در این مدت هیچ اردو و مسابقه‌ای نداشتیم. سطح کیفی مسابقات در کل خوب بود اما به نظرم همه بازیکنان استرس بسیار زیادی داشتند که این موضوع هم بی ربط به تعطیلات اخیر نبود. اما دور رفت به خوبی برگزار شد و اکثر تیم‌ها آماده بودند که قطعا اگر همین روند را ادامه دهیم دور برگشت را با کیفیت بیشتری شاهد خواهیم بود.

عضو تیم ملی تنیس روی میز زنان درباره شانس قهرمانی شهر بابک گفت: باشگاه تیم را مانند سال گذشته برای قهرمانی بسته است. البته ملی پوشان هم در این تیم حضور دارند بنابراین در دور رفت هم با فاصله زیاد موفق شدیم به عنوان تیم صدرنشین، نیم فصل را به پایان برسانیم اما این موضوع به معنی این نیست که قهرمانی ما صددرصد تضمین شده چون تیم‌های حریف خیلی قدر هستند و قطعا با کم شدن استرس برای نیم فصل دوم با قدرت بیشتری به لیگ خواهند آمد بنابراین باید همچنان برای هدف‌مان تلاش کنیم.

صفایی در پایان با اشاره به لغو مسابقات جهانی اظهار کرد: مسابقات جهانی در ابتدا قرار بود اسفند برگزار شود ولی به‌خاطر شیوع کرونا دچار تغییرات شد مثلا تیم ها از 16 به 8 تیم کاهش پیدا کرد ولی در نهایت فدراسیون جهانی با توجه به وضعیت موجود دنیا تصمیم به لغو مسابقات گرفت. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز