از سوی فدراسیون؛

برنامه دور برگشت لیگ دسته یک مردان اعلام شد

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۰۹:۵۱:۰۵
کد خبر: ۱۱۱۴۲۲۴
برنامه دور برگشت لیگ دسته یک مردان اعلام شد
کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال، برنامه دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ دسته یک مردان را اعلام کرد.

به گزارش برنا، دور رفت مرحله مقدماتی بیست و نهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، با حضور ۱۸ تیم از ۲۴ آبان‌ تا ۲۶ آذرماه در دو گروه مقدماتی برگزار شد.

در پایان دور رفت مرحله مقدماتی لیگ دسته یک، تیم هوادار تهران با هفت برد و ۲۰ امتیاز و پاس گرگان با هشت برد و ۲۱ امتیاز، قهرمان نیم‌فصل در دو گروه شدند.

کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال، برنامه دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ دسته یک مردان را اعلام کرد که این مسابقات به صورت متمرکز از روز یکشنبه 21 دی‌ماه به میزبانی دو شهر تهران و چالوس آغاز و تا روز چهارشنبه یکم بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.

بر این اساس، مسابقات گروه A در دو سالن هنگام و بسیج شهر تهران برگزار خواهد شد و تیم‌های گروه B نیز در دو سالن شهدا و آموزش و پرورش چالوس به مصاف یکدیگر خواهند رفت. ساعت برگزاری مسابقات نیز 11 و 14 خواهد بود.

هر روز هشت مسابقه در دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ دسته یک مردان برگزار خواهد شد که در هر گروه، چهار دیدار انجام می‌شود و یک تیم استراحت می‌کند. همچنین تیم‌های شرکت کننده، در روزهای چهارشنبه 24 دی‌ماه و یکشنبه 28 دی‌ماه استراحت خواهند داشت.

در پایان مرحله مقدماتی لیگ دسته یک مردان، از هر گروه چهار تیم به مرحله دوم صعود خواهند کرد.

نظر شما