قدرت بهادری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

تصمیم‌گیرنده نهایی درخصوص مسابقات آسیایی فقط AFC است/ هدف گیتی‌پسند قهرمانی خواهد بود

۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۰۵:۱۰:۱۴
کد خبر: ۱۱۱۴۶۵۵
تصمیم‌گیرنده نهایی درخصوص مسابقات آسیایی فقط AFC است/ هدف گیتی‌پسند قهرمانی خواهد بود
بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: تصمیم‌گیرنده نهایی در خصوص مسابقات آسیایی فقط AFC است.

قدرت بهادری، بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان، درباره سطح کیفی فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: مسابقات لیگ از نظر فنی مانند هر سال است. گیتی‌پسند هم خوشبختانه در حال حاضر شرایط مناسبی دارد البته در ابتدا و به ویژه دو هفته نخست مسابقات عملکرد جالبی نداشتیم که علت آن هم تعطیلات اخیر کرونایی بود. به هر جهت بازی نکردن و تمرین نداشتن آن‌هم به مدت طولانی برای هر بازیکنی مشکل‌ساز می‌شود ولی خوشبختانه رفته رفته بهتر شدیم و حتی در بازی با کراپ تقریبا بازی خوب و مناسبی انجام دادیم.

او با اشاره به بازی با شهروند ساری توضیح داد: شهروند ساری مجموعی از بازیکنان جوان و با تجربه است بنابراین هم شناخت‌شان از لیگ و تیم‌ها بالاست و هم قطعا بازیکنان جوان انگیزه زیادی دارند. قطعا این موارد عنوان شده می‌تواند یک تیم قوی و خوب را بسازد که به نظرم شهروند این پتانسیل را دارد به ویژه که بازی هم در ساری است اما ما هم مانند همه بازی‌های برای برد خواهیم رفت. گیتی‌پسند مهره‌های خوبی دارد و مانند هر سال این دوره هم برای قهرمانی در لیگ برنامه‌ریزی کرده و تلاش خواهیم کرد نتیجه مورد نیازمان را هم در این بازی به دست بیاوریم.

عضو تیم ملی درخصوص لغو مسابقات قهرمانی آسیا گفت: اتفاق خوبی نیست که تیم ملی بلاتکلیف باشد ولی برگزاری و عدم برگزاری این مسابقات دست هیچ‌کس نیست و تصمیم‌گیرنده نهایی AFC است. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز