منتظری از قطر دیپورت می‌شود و به ایران برمی‌گردد؟

سه‌گانه عجیب درباره ستاره سابق استقلال

۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۰۶:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۱۱۴۶۷۷
سه‌گانه عجیب درباره ستاره سابق استقلال
کاپیتان اسبق استقلال در آستانه دیپورت از لیگ ستارگان قطر قرار دارد و مقصد بعدی او مشخص نیست.

به گزارش برنا؛ پژمان منتظری که سال گذشته به الخریطیات پیوست و با این تیم توانست از لیگ یک قطر به لیگ ستارگان صعود کند، به نظر می‌رسد پس از یک فصل و نیم حضورش در این باشگاه در آستانه جدایی قرار دارد. منتظری در شرایطی از استقلال جدا شد که خودش تمایل زیادی به تمدید قراردادش داشت اما باشگاه استقلال تلاشی برای این اتفاق نکرد و در نهایت کاپیتان آبی‌ها راهی قطر شد تا به فوتبالش در لیگ ستارگان ادامه دهد.

منتظری در آخرین سال حضورش در استقلال درگیری‌های زیادی با سیدمهدی رحمتی پیدا کرد که در نهایت این درگیری باعث جدایی خودش، رحمتی و حیدری از استقلال شد. منتظری پس از حضور در الخریطیات کاپیتان این تیم قطری شد اما امسال شرایط خوبی در الخریطیات ندارد. پژمان در 3 بازی اخیر این تیم هم نیمکت‌نشین بود تا شایعه جدایی‌اش از الخریطیات قعرنشین جدی‌تر از قبل شود.

این مدافع 37 ساله ایرانی در نیم‌فصل اول لیگ ستارگان 9 بار در ترکیب الخریطیات حضور داشت، در یک دیدار نیمکت‌نشین بود و در یک مسابقه جزو فهرست قرار نگرفت اما حالا شنیده می‌شود در فهرست یوسف آدم سرمربی الخریطیات حضور ندارد و یکی از جدا شده‌های تیمش در نقل و انتقالات زمستانی است.

با توجه به عملکرد منتظری و شرایط سنی او بعید است که مشتری جدیدی در لیگ ستارگان داشته باشد که همین باعث شده دیگر شانسی برای ادامه حضور در قطر نداشته باشد. این موضوع احتمال بازگشت کاپیتان اسبق استقلال به این تیم را تقویت کرده و کانال‌های خبری در فضای مجازی و برخی از رسانه‌ها از انتقالی جذاب در نیم فصل لیگ برتر خبر داده اند.

ماجرای بازگشت منتظری به استقلال در حالی مطرح شده که استقلال در 9 بازی اخیر خود ضعف‌های مشهودی در خط دفاع داشته و شاید این ذهنیت برای برخی پیش بیاید که فکری بخواهد نقطه ضعف تیمش در خط دفاع را ترمیم کند اما بعید است که در این صورت گزینه فکری، پژمان منتظری باشد چون هم سن و سال بالایی دارد هم اینکه از آمادگی جسمانی به دور است.

شایعه دیگری که درباره آینده منتظری در رسانه‌ها و فضای مجازی مطرح شده پیوستن او به تراکتورسازی است. تیمی که فعلا هدایت آن برعهده مسعود شجاعی است اما تراکتور اگر هم نیاز به تقویت داشته باشد این تقویت باید در خط حمله این تیم اتفاق بیفتد نه در خط دفاعی. بنابراین دور از ذهن است که منتظری در صورت بازگشت به ایران شرایط پیوستن به تراکتور را داشته باشد به خصوص اینکه او هم سن و سال سرمربی فعلی تراکتور است.

بحث دیگری که راجع به کاپیتان سابق استقلال وجود دارد این است که او امکان دارد حالا که در سن 37 سالگی از لیگ ستارگان دیپورت شده تصمیم به خداحافظی از فوتبال بگیرد. منتظری از فولاد خوزستان به لیگ فوتبال ایران معرفی شده و از فولاد به استقلال آمد به همین دلیل هروقت بحث خداحافظی‌اش از فوتبال مطرح شده گفته دوست دارد با پیراهن این تیم از فوتبال خداحافظی کند. بنابراین احتمال می‌رود منتظری که رابطه خوبی هم با نکونام دارد در نیم فصل به فولاد بیاید و در نهایت با پیراهن این تیم کفش‌هایش را آویزان کند.

در نهایت باید منتظر ماند و دید سرنوشت یکی از بهترین بازیکنان استقلال در 10 سال اخیر که در تیم ملی هم درخشش قابل توجهی داشته چه می‌شود و در نهایت با پیراهن کدام باشگاه از فوتبال خداحافظی می‌کند. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز