بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

روزهای خوبی در انتظار استقلال خواهد بود/ اولویت بردن است نه بازی زیبا

۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۰۷:۰۴:۱۳
کد خبر: ۱۱۱۴۷۶۳
روزهای خوبی در انتظار استقلال خواهد بود/ اولویت بردن است نه بازی زیبا
مربی اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال با هدایت فکری روزهای خوبی را در پیش خواهد داشت.

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره شرایط این روزهای استقلال اظهار داشت: استقلال با بازی هوشمندانه ای که مقابل گل گهر به نمایش گذاشت برد ارزشمندی را به دست آورد. اهالی فوتبال به خوبی می دانند بردن تیم های امیر قلعه نویی به این سادگی ها نیست و هر تیمی در لیگ امسال نمی تواند از پس گل گهر بربیاید اما استقلال توانست این تیم را در خانه شکست دهد. البته استقلال در این بازی اشکالاتی هم داشت که خود فکری بهتر از هر کسی به آنها واقف است و قطعا برطرف شان می کند.

او با اشاره به درخشش رشید مظاهری و گلزنی قایدی در دیدار گذشته آبی‌ها گفت: نمی توان از یک تیم فوتبال انتظار ارایه یک بازی بی نقص داشت. بازیکنان استقلال هم در برخی از دقایق این بازی به خصوص در خط دفاعی مشکلاتی داشتند که برطرف می شود اما خوشبختانه استقلال دروازه بان ششدانگی مثل مظاهری دارد که می تواند اشتباه همبازیانش را پوشش دهد. رشید در بازی های اخیر استقلال در اندازه یک فوق ستاره عمل کرده و امیدوارم درخشش ادامه داشته باشد. دیگر نکته مثبت بازی استقلال مقابل گل گهر گلزنی مهدی قایدی بود که توانست با این گل خودش را از زیر فشار روانی خارج کند. قایدی در این دیدار نشان داد به روزهای خوبش برگشته و علاوه بر انجام امور دفاعی و بازگشت به عقب موفق به گلزنی هم شد. بابت گلزنی او خیلی خوشحال شدم چون وقتی قایدی خوب باشد استقلال می تواند نتیجه بگیرد.

فریبا ادامه داد: قبلا هم گفته بودم باید به فکری فرصت داد. مطمئنم که استقلال با هدایت او روزهای درخشانی پیش روی دارد چون تغییرات فنی و پیاده شدن افکار فکری را در تیم می‌بینم. فعلا اولویت برای استقلال نتیجه گرفتن است چون کاپ قهرمانی را به تیمی می دهند که بیشترین امتیاز را دارد نه به تیمی که بهترین بازی ها را به نمایش گذاشته است.

سرپرست سابق استقلال با اشاره به دیدار این تیم مقابل آلومینیوم خاطرنشان کرد: تیم رسول خطیبی فراتر از انتظار ظاهر شده و ثابت کرده باید به آلومینیوم احترام گذاشت. این تیم برای اثبات شایستگی هایش مقابل استقلال ظاهر می شود و بازیکنانش به دلیل پخش زنده تلویزیونی انگیزه زیادی دارند. فکری می تواند با یک استراتژی هوشمندانه سه امتیاز این بازی را بگیرد و صدرنشینی اش را مستحکم تر کند. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز