مهدی امیرآبادی:

هواداران به فکری فرصت بدهند/ امیدوارم استقلال امسال به حقش برسد

۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۱۲:۱۸:۱۴
کد خبر: ۱۱۱۵۰۵۳
هواداران به فکری فرصت بدهند/ امیدوارم استقلال امسال به حقش برسد
پیشکسوت استقلال ضمن حمایت از کادر فنی این تیم اعلام کرد هواداران باید صبور باشند و به فکری و همکارانش در کادر فنی زمان بدهند.

به گزارش برنا؛ مهدی امیرآبادی، بازیکن اسبق استقلال، در ارتباط با عملکرد استقلال و حضور محمود فکری در این تیم گفت: فکری به دلیل اینکه فرصتی برای بدنسازی تیم نداشته، هواداران باید یک مقدار صبر داشته باشند. در بازی با ذوب آهن که نتیجه صفر صفر شد، هواداران خیلی ناراحت بودند و در صفحات مجازی به ما می گفتند که با فکری و باشگاه صحبت کن. در حالیکه من هیچ دخل و تصرف و وارتباطی با باشگاه ندارم. 

او ادامه داد: با توجه به اینکه فکری و کادر فنی تیم استقلال دوستان صمیمی و قدیمی من هستند، خیلی دوست دارم که تمام سرمایه های باشگاه مخصوصاً فکری نتیجه بگیرد، زیرا اینها از جنس خود استقلال هستند. چرا وقتی مربی خارجی به تیم می آید، صبر ما زیاد است. استراماچونی در 5،6 هفته اول امتیاز خیلی کمتری از این دوره گرفته بود؛ اما هواداران صبر داشتند. امیدوارم برای فکری هم صبر داشته باشند. این مربی قبل از فصل نه زمانی برای بدنسازی و نه زمانی برای انجام کارهای تاکتیکی داشته است. هفته به هفته که جلو می رویم، هم نتایج بهتر می شود و هم اینکه بازی رو به رشد این تیم را شاهد هستیم. 

امیرآبادی در پاسخ به این سوال که آیا اکنون اولویت استقلال زیبا بازی کردن هست یا صرفاً می خواهد نتیجه بگیرد، تصریح کرد: به نظرم باید فرصت داد. الان که نتیجه خوبی گرفته است. اگر فرصت بدهند، زیبا هم بازی می کند. آیا حتی یک هفته دست فکری باز بوده که تمام بازیکنان را در اختیار داشته باشد؟! فکری در دوران بازیگری آدم منظم و با درایتی بود؛ الان هم این نظم را به تیم تزریق می کند و در جلسه تیم اعلام کرده همه بازیکنان باید با نظم باشند. با صبر و درایت هواداران انشالله استقلال با موفقیت به مسیرش ادامه می دهد و نتایج خوبی می گیرد. 4،5 سال است که دل هواداران این تیم شاد نشده؛ امیدوارم امسال به حقشان برسند. 

نظر شما