حسین پاشایی:

فریب مسابقات گذشته نساجی را نمی‌خوریم/ قربانی دوست من است

۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۱۳:۵۱:۳۰
کد خبر: ۱۱۱۵۱۶۹
فریب مسابقات گذشته نساجی را نمی‌خوریم/ قربانی دوست من است
مربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: نباید فریب بازی‌های گذشته نساجی را بخوریم و کار سختی داریم.

به گزارش برنا، حسین پاشایی، مربی تیم پیکان در نشست خبری پیش از بازی برابر نساجی، اظهار داشت:  نساجی، باشگاه خوش نام و باسابقه‌ای است. آنها دارای بازیکن باکیفیت و باسابقه هستند. مربیان خوش‌فکر و جوانی هم در این تیم حضور دارند. نباید فریب بازی‌های گذشته این تیم را بخوریم و کار سختی داریم. می‌دانیم نساجی برای برد وارد زمین می‌شود. آنها را خوب آنالیز کردیم و مصمم هستیم سه امتیاز را به دست آوریم و جایگاه خود را در بالای جدول حفظ کنیم.

او درباره نتایج ضعیف نساجی در هفته‌های اخیر و تاثیری که این مساله روی بازی با پیکان می‌گذارد خاطرنشان کرد: از ۲ جهت می‌شود به این مساله نگاه کرد. اول اینکه باخت برای روحیه بازیکن عذاب آور است و روحیه بازیکن را شکننده می‌کند. از طرفی می‌دانیم که نساجی مصمم است و می‌خواهد مقابل ما نتیجه بگیرد. نتایجی که آنها کسب کرده‌اند حقشان نبوده است. فقط در بازی برابر سپاهان ضعیف بودند و در دیگر بازی‌ها باصلابت بودند. بازی سختی پیش روی ما خواهد بود.

مربی پیکان همچنین درباره شکست ناپذیری او و مهدی تارتار در این ۲ سال مقابل نساجی در لیگ برتر و در تیم‌های پارس جنوبی جم و نفت مسجدسلیمان گفت: مکتب و فلسفه مهدی تارتار این است که در هیچ‌جا حتی بازی‌های دوستانه نباید شکست خورد. حتی در تمرین هم باید برای بهترین نتیجه تلاش کنیم. در لیگ برتر مقابل نساجی در کنار مهدی تارتار شکست نخوردیم. امیدوارم این روند شکست ناپذیری فردا هم با پیروزی همراه باشد.

او درباره اعتراض باشگاه پیکان به زمان بازی با نساجی و اینکه تهدید کرده بودند در این مسابقه شرکت نمی‌کنند اذعان داشت: اصلا بحث شرکت نکردن نبود. باشگاه پیکان بیشتر دنبال رعایت عدالت بود. برنامه‌ریزی کردیم و طبق آن پیش می‌رفتیم. نساجی اول باید با ماشین‌سازی بازی می‌کرد. هر چه یک تیم بیشتر بازی کند بازیکنان دچار خستگی و فرسودگی می‌شوند. عدالت رعایت نشد ولی ما با صلابت بازی می‌کنیم و مصمم هستیم کار را با سه امتیاز تمام کنیم. جا دارد از مسوولان باشگاه، اعضای هیات مدیره و مدیرعامل تشکر کنم که تلاش می‌کنند ما دغدغه‌ای جز مسائل فنی نداشته باشیم. امیدوارم با توجه به جوانی تیم و اینکه نباید انتظارات بالا برود بتوانیم بهترین جایگاه را در پایان فصل برای مجموعه بزرگ ایران خودرو و باشگاه پیکان به دست بیاوریم.

مربی پیکان درباره قضاوت حسین زیاری و اینکه او داور جوانی است تصریح کرد: باید در حیطه وظایف خودمان صحبت کنیم. تصمیم کمیته داوران است و آقای زیاری حتما داور بزرگی برای این دیدار خواهد بود. امیدوارم همه از جمله داوران روز خوبی داشته باشند.

پاشایی در پایان درباره صحبت‌های پیروز قربانی راجع به باشگاه پیکان و اینکه مربیان این تیم عوام‌فریبانه صحبت می‌کنند گفت: اینجا وقتش نیست که جواب هم را بدهیم. پیروز قربانی دوست من است و اگر مشکلی بود باهم آن را حل می‌کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز