هفته دهم لیگ برتر فوتبال؛

جدال حساس گاندوها با تراکتور/ تلاش نساجی برای فرار از بحران

۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۲۳:۴۰:۱۹
کد خبر: ۱۱۱۵۲۲۸
جدال حساس گاندوها با تراکتور/ تلاش نساجی برای فرار از بحران
هفته دهم لیگ برتر امروز با برگزاری 2 دیدار به پایان می‌رسد.

به گزارش برنا؛ در ادامه هفته دهم لیگ برتر امروز 2 دیدار برگزار می‌شود. در یکی از مهم‌ترین دیدارهای این هفته ذوب‌آهن در اصفهان میزبان تراکتور است و در بازی دیگر پیکان و نساجی با هم دیدار می‌کنند.

ذوب‌آهن اصفهان- تراکتور تبریز

جدال حساس گاندوها با قرمزهای تبریزی

ذوب‌آهن اصفهان بعد از پشت سر گذاشتن چالش ابتلای بازیکنانش به کرونا و کسب یک امتیاز مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تا حدودی از بحران خارج شده و شرایط خوبی دارد. تیم رحمان رضایی با ارائه فوتبالی قابل قبول مقابل پرسپولیس توانست فینالیست آسیا را در تهران متوقف کند. البته هنوز این تیم شرایط خوبی در جدول لیگ ندارد و با کسب 6 امتیاز در مکان پانزدهم قرار دارد و برای جدا شدن از انتهای جدول باید زودتر تلاش خود را آغاز کند.

در آن سوی میدان تراکتوری که نمی‌خواهد از کورس بالای جدول جا بماند تیم سختی برای گاندو‌های اصفهانی خواهد بود. تراکتور این روز‌ها با سرمربیگری موقت مسعود شجاعی روز‌های پر فراز و نشیبی را پشت سر می‌گذارد و بعد از 2 پیروزی پیاپی در 2 بازی نتوانسته پیروز شود. سرخ پوشان تبریز 9 بازی خود را به شکل کامل انجام داده‌اند و با 13 امتیاز در مکان ششم جدول قرار دارند. این تیم در شرایطی باید به مصاف ذوب‌آهن برود که اشکان دژاگه ستاره باتجربه خود را در اختیار نخواهد داشت.

پیکان تهران- نساجی مازندران

تلاش مازنی‌ها برای فرار از بحران

پیکان با هدایت مهدی تارتار تا به این‌جای لیگ عملکرد قابل قبولی از خود نشان داده و خودش را در نیمه بالای جدول رده‌بندی می‌بیند. پیکان جزو تیم‌هایی است که با دو باخت در این فصل از رقابت‌ها به سختی تن به شکست می‌دهد و با کسب 3 پیروزی و 4 تساوی موفق شده با 13 امتیاز در مکان هفتم جدول قرار بگیرد. ‍

نساجی هم بعد از یک شروع نسبتا خوب و حضور در میانه جدول با 3 شکست پیاپی، حال خود را در انتهای جدول می‌بیند. تیم نساجی با 4 شکست جزو تیم‌هایی است که عملکرد خوبی در این زمینه نداشته و بعد از برگزاری 8 دیدار با به دست آوردن 8 امتیاز در مکان سیزدهم قرار دارد و با پیروزی مقابل پیکان می‌تواند گام بلندی برای جدا شدن از انتهای جدول بردارد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز