احمدرضا زنده‌روح در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

می‌خواهیم در جمع مدعیان باقی بمانیم/ بحث و ناراحتی با منشا وجود نداشت

۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۰۵:۴۰:۲۳
کد خبر: ۱۱۱۵۲۴۷
می‌خواهیم در جمع مدعیان باقی بمانیم/ بحث و ناراحتی با منشا وجود نداشت
هافبک گل‌گهر سیرجان می‌گوید به زودی باخت مقابل استقلال را جبران می‌کنند.

احمدرضا زنده‌روح، هافبک گل‌گهر سیرجان، درخصوص شرایط تیمش پس از باخت مقابل استقلال تهران به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: برای استقلال احترام قائل هستم اما به غیر از دقایق ابتدایی بازی واقعا ما از تیم حریف سرتر و برتر بودیم و توپ و میدان را در اختیار داشتیم و به خاطر از دست رفتن تمرکز در دقایقی بازی را واگذار کردیم اما مطمئن باشید جبران خواهیم کرد. 

او که برابر استقلال پشت ضربه پنالتی ایستاد و آن را تبدیل به گل کرد و گویا این موضوع باعث ناراحتی منشا شده بود زیرا او دوست داشت خودش پنالتی را گل کند و تعداد گل‌هایش را افزایش دهد، در این خصوص عنوان کرد: بحث و ناراحتی پیش نیامد به‌ هر حال کادر فنی تصمیم گیرنده این است که چه کسی ضربه پنالتی را بزند و من هم طبق خواسته مربیانم پشت توپ ایستادم و توانستم گل بزنم ولی ناراحتم از اینکه گلزنی‌ام منجر به برد گل‌گهر نشد. 

زنده‌روح درباره دیدار با آلومینیوم اراک افزود: فاصله زیادی تا بازی با آلومینیوم باقی است و می‌توانیم به خوبی تمرین و ریکاوری کنیم و فقط به کسب برد در این دیدار فکر می‌کنیم. به هرحال گل‌گهر تا به این جای کار مدعی نشان داده و ما می‌خواهیم این روند را تداوم ببخشیم. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز