کارشناس داوری استقلال- آلومینیوم:

مهاجم آلومینیوم باید جریمه می‌شد اما.../ ۲ پنالتی از چشم داور دور ماند

۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۱۷:۵۲:۳۴
کد خبر: ۱۱۱۵۳۴۳
مهاجم آلومینیوم باید جریمه می‌شد اما.../ ۲ پنالتی از چشم داور دور ماند
در دیدار استقلال و آلومینیوم 2 پنالتی از چشم داور این بازی دور ماند.

نوذر رودنیل در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا به آنالیز عملکرد تیم داوری دیدار استقلال و آلومینیوم پرداخت.

این کارشناس داوری درخصوص صحنه های حساس این دیدار گفت: در دقیقه یک حرکت مهاجم آلومینیوم در محوطه جریمه استقلال شبیه سازی بود و داور باید در این صحنه او را با کارت زرد جریمه می کرد.

رودنیل با اشاره به صحنه مهم در نیمه اول اشاره کرد: در دقیقه 25 مهدی قایدی در محوطه جریمه سرنگون شد و داور باید در این صحنه پنالتی را به سود استقلال اعلام می کرد اما این تصمیم را نگرفت.

او در ادامه تاکید کرد: در دقیقه 78 خطایی روی شیخ دیاباته در پشت محوطه جریمه آلومینیوم رخ داد که داور می بایست خطای پست محوطه جریمه را به سود استقلال اعلام می کرد.

رودنیل درمورد یکی از حساس ترین و پربحث ترین صحنه های این دیدار که در دقیقه 58 رخ داد به خبرنگار برنا گفت: در این دقیقه خطای هند شیخ دیاباته محرز و مشخص بود و داور باید در این صحنه پنالتی را به سود تیم آلومینیوم اعلام می کرد اما این پنالتی هم از چشم داور دور ماند.

این کارشناس داوری گفت: 2 گل استقلال در این دیدار کاملا درست و قانونی بود و تصمیمات داور در دادن کارت زرد درست بود. این در حالی بود که شجاعیان باید در این بازی با کارت زرد داور جریمه می شد. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز