از فردا صورت می‌گیرد؛

آغاز مرحله نهایی لیگ برتر بانوان با تقابل ذوب‌آهن و سایپا

۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۱۸:۵۹:۴۵
کد خبر: ۱۱۱۵۳۷۱
مرحله نهایی لیگ برتر والیبال بانوان ایران در سال 99 فردا (سه‌شنبه) آغاز خواهد شد و در نخستین مسابقه این مرحله، تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و سایپا تهران به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله مقدماتی این رقابت‌ها یکم دی‌ماه به پایان رسید و تیم‌های سایپا و شهرداری قزوین از گروه الف و پیکان تهران و ذوب‌آهن اصفهان از گروه ب، به مرحله نهایی صعود کردند تا برای کسب رتبه‌های اول تا چهارم به میدان بروند.

مرحله نهایی بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از فردا (سه‌‌شنبه) به صورت متمرکز و در 2 گروه در تهران آغاز می‌شود.

در گروه اول، تیم‌های سایپا، شهرداری قزوین، پیکان تهران و ذوب‌آهن اصفهان برای کسب مقام‌های اول تا چهارم جدول به صورت دوره‌ای به مصاف هم می‌روند.

بازی‌های این گروه طی سه هفته متمرکز به ترتیب در تاریخ‌های 16، 18، 26، 28 دی‌ماه و 7 و 9 بهمن ماه به میزبانی سالن فدراسیون والیبال برگزار می‌شود و هر تیم، 6 بازی انجام خواهد داد.

در گروه دوم، تیم‌های اکسون، سروقامتان بابل، خجسته اسلامشهر و ستارگان فارس به عنوان تیم‌های سوم و چهارم گروه‌های الف و ب مرحله مقدماتی، برای کسب مقام‌های پنجم تا ششم با هم بازی خواهند کرد.

بازی‌های این گروه در تاریخ‌های 20، 22 و 24 دی‌ماه، همزمان با هفته نوزدهم، بیستم و بیست و یکم لیگ برتر مردان، به میزبانی کمپ چمران برگزار می‌شود و هر تیم، 3 بازی خواهد داشت.

دیدارهای مرحله نهایی لیگ برتر بانوان، فردا با بازی حساس سایپا تهران تیم صدرنشین مرحله مقدماتی گروه الف و ذوب‌آهن اصفهان تیم دوم گروه ب آغاز خواهد شد. دو تیم درحالی به مصاف هم می‌روند ذوب‌آهن اصفهان با شش دوره قهرمانی، پرافتخارترین تیم شرکت کننده در این مسابقات است. این تیم هفت عنوان نایب قهرمانی و دو مدال برنز نیز در پرونده کاری خود در لیگ برتر دارد.

ذوب آهن در مرحله مقدماتی در جایگاه دوم جدول قرار گرفت اما نارنجی‌پوشان سایپا با برد در 6 بازی مرحله گروهی و کسب 18 امتیاز و ایستادن در صدر جدول، ثابت کرده‌اند در فصل 99 لیگ برتر، به دنبال سکو و مقام هستند و دیدار این دو تیم جذابیت‌های خاص خود را خواهد داشت.

دومین بازی فردا، بین دو تیم شهرداری قزوین و پیکان تهران برگزار می‌شود. شاگردان میترا شعبانیان در تیم پیکان مرحله مقدماتی را با 5 برد و 14 امتیاز به پایان بردند و به عنوان صدرنشین جدول گروه ب به مرحله نهایی صعود کردند.

شهرداری قزوین نیز در دور مقدماتی 4 برد و 11 امتیاز کسب کردند و به عنوان تیم دوم جدول گروه الف برابر پیکان حاضر خواهند شد.

برنامه هفته اول مرحله نهایی لیگ برتر والیبال بانوان در گروه چهار تیم برتر به قرار زیر است:

سه‌شنبه 16 دی‌ماه

ساعت 14:30 : ذوب آهن اصفهان – سایپا
داور اول: زهرا شیری، داور دوم: هدیه صابری، ناظر فنی: لیلی توکلی و ناظر داوری: شهناز برادران مهاجر

ساعت 17:30 : شهرداری قزوین – پیکان تهران
داور اول: نرگس افشین، داور دوم: لیلا ویسی، ناظر فنی: فائزه جعفری و ناظر داوری: طوبی بهپوری

پنج‌شنبه 18 دی ماه

ساعت 14:30 : ذوب آهن اصفهان – پیکان تهران
داور اول: فرحناز قویدل، داور دوم: زهرا شیری، ناظر فنی: اکرم ابن‌یمین و ناظر داوری: پریچهر غفاری

ساعت 17:30 : سایپا – شهرداری قزوین
داور اول: ماندانا مطیعی، داور دوم: لیلا ویسی، ناظر فنی: مهین مومن و ناظر داوری: اکرم ابوالقاسم

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز