سیدحسن طباطبایی:

کاراته برای حضور در المپیک آماده است/ مجوزهای لازم برای برگزاری لیگ صادر شده است

۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۱۳:۱۶:۵۵
کد خبر: ۱۱۱۵۷۸۴
کاراته برای حضور در المپیک آماده است/ مجوزهای لازم برای برگزاری لیگ صادر شده است
رییس فدراسیون کاراته گفت: کاراته برای حضور در المپیک آماده است، مجوزهای لازم برای برگزاری لیگ صادر شده است.

به گزارش برنا، حسن طباطبایی، رییس فدراسیون کاراته درباره جلسه ستاد بازی‌های المپیک که صبح امروز در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار کرد:  امروز در جلسه ستاد بازی‌های المپیک در خصوص کاراته بحث شد و گزارشی از فرایند آماده سازی تیم‌های ملی آقایان و بانوان برای حضور در المپیک توکیو ارائه کردیم. امیدواریم با حمایت همیشگی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک فرایندی که مد نظر است را پیش ببریم. اردو‌های تیم ملی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تشکیل می‌شود تا شرایط را به سمتی ببریم که آمادگی کاراته به حداکثر برسد.

طباطبایی درباره میزان آمادگی ملی پوشان کاراته برای کسب مدال در المپیک توکیو گفت: تیم ما پخته و خوب است. ۳ بار در بخش آقایان قهرمان جهان شدیم. همه بازیکنان ظرفیت خوبی برای حضور در المپیک و درخشش دارند. امیدواریم به موفقیت برسیم.

طباطبایی درباره فعالیت این فدراسیون در ۱۰ ماه اخیر اظهار کرد: بعد از اینکه ویروس کرونا باعث لغو مسابقات ورزشی در رشته کاراته شد، بازیکنان تحت نظارت مربیان به صورت وبینار تمرینات را آغاز کردند. تا به اینجا ۳ مرحله اردوی تیم ملی آقایان و ۲ مرحله اردوی بانوان برگزار شده است. تیم ملی بانوان همچنان در اردوی کیش به سر می‌برد و اوایل هفته آینده با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی اردوی جدید ملی پوشان آقایان در مجموعه ورزشی انقلاب شروع می شود.به مسابقات کاراته وان پرتغال بازیکنان المپیکی و نفراتی که برای کسب سهمیه به آن‌ها امید داریم اعزام می کنیم تا برای رقابت‌های مراکش که آخرین مرحله کسب سهمیه المپیک است، ورزشکاران با آمادگی بالا پا روی تاتامی بگذارند.

رئیس فدراسیون کاراته در مورد برگزاری مسابقات لیگ و سوپر لیگ کاراته توضیح داد: مجوز‌های لازم برای برگزاری مسابقات لیگ را کسب کرده‌ایم، تا با رعایت فاصله گذاری‌های اجتماعی اواخر بهمن ماه لیگ را برگزار کنیم. حتی سالنی هم برای برگزاری مسابقات در نظر گرفته‌ایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز