نصرالله سجادی:

حمایت همه جانبه‌ای را از فدراسیون‌ها خواهیم داشت/ حقوق مربیان و ورزشکاران المپیکی به زودی قابل پرداخت خواهد شد

۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۱۴:۴۴:۱۹
کد خبر: ۱۱۱۵۹۰۳
حمایت همه جانبه‌ای را از فدراسیون‌ها خواهیم داشت/ حقوق مربیان و ورزشکاران المپیکی به زودی قابل پرداخت خواهد شد
سرپرست کاروان ایران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت: حمایت همه جانبه‌ای را از فدراسیون‌ها خواهیم داشت، حقوق مربیان و ورزشکاران المپیکی به زودی قابل پرداخت خواهد شد.

به گزارش برنا، نصر الله سجادی، سرپرست کاروان ایران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، در حاشیه برگزاری جلسه ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک اظهار کرد: در این جلسه، روسای ۳ فدراسیون دوو میدانی، کاراته و بوکس دعوت شده بودند که گزارشی از نحوه‌ برگزاری اردو‌ها در شرایط شیوع ویروس کرونا، همچنین تمرین تیم‌ها ارائه کنند و رقبای خود را در المپیک ارزیابی کنند. با توجه به شرایط همه گیری کرونا درباره مسابقات کسب سهمیه المپیک که ان شاءالله در آینده‌ نزدیک برگزار خواهند شد، بررسی صورت گرفت. در این جلسه روسای فدراسیون‌ها علاوه بر این گزارش‌ها، درباره مسائل و مشکلات احتمالی صحبت کردند که مصوبات خیلی خوبی داشتیم و ان شاءالله حمایت همه جانبه‌ای از برگزاری اردوها، اعزام به مسابقات کسب سهمیه و اردو‌های تدارکاتی از طرف وزارت ورزش و جوانان و کمیته‌ی ملی المپیک انجام خواهد شد.

او درباره هزینه‌ی احتمالی اردو‌های خارجی توضیح داد: در این جلسه در این رابطه  بحث شد، وزارت ورزش و جوانان و کمیته‌ ملی المپیک مشکلی در این زمینه نخواهند داشت. اگر شرایط شیوع ویروس کرونا اجازه‌ برگزاری مسابقات المپیک را بدهد، قطعا می توانیم در این مسابقات شرکت کنیم و اردو‌های مشترک را برگزار کنیم. از بهمن ماه تا زمانی که اعزام‌ها انجام خواهند شد، حقوق مربیان و ورزشکاران، علاوه بر حقوقی که از فدراسیون خواهند گرفت، از طرف وزارت ورزش و جوانان و کمیته‌ ملی المپیک، طبق روال قبل پرداخت خواهد شد.

سجادی در پایان خاطر نشان کرد: در جلساتی که با فدراسیون‌ها برای شرکت در المپیک و یا مسابقات کسب سهمیه داشته ایم، تصمیم بر این شد که از هفته‌ آینده تا پایان هفته جلساتی را برگزار کنیم و از طرف کمیته‌ ملی المپیک تصویب شده است که کلیه‌ تجهیزات، لوازم و وسائل احتمالی که برای تمرینات بهتر نیاز است، تامین شوند و در اختیار تیم‌های ورزشی قرار بگیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز