روایتی از دیدار صمیمانه با جانبازان اعصاب و روان

۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۲۱:۰۴:۳۴
کد خبر: ۱۱۱۶۰۵۱
روایتی از دیدار صمیمانه  با جانبازان اعصاب و روان
سید قاسم قاسمی، مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت ورزش و جوانان در خصوص دیدار با جانبازان اعصاب و روان بیمارستان روانپزشکی نیایش توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش برنا؛  روز دوشنبه ۱۵ دی توفیق داشتم دیداری با جانبازان اعصاب و روان بیمارستان روانپزشکی نیایش داشته و در فضایی صمیمی پای سخنانشان بنشینم.

سخنان کهنه سربازان و فرماندهان قهرمانی که بهترین دوران زندگیشان را برای امنیت و آرامش ما فدا کردند و امروز دوران سخت جانبازی را با مشقت های فراوان تحمل کرده و در کمال گمنامی در آسایشگاهها و مراکز درمانی زندگی می کنند و هنوز هم بی ادعا هستند و البته سرافراز و سربلند.

همه ما مدیون این عزیزان هستیم و خدمت به آنان موجب افتخار ما است.

من خود را خاک پای اینان می دانم. امنیت آفرینانی که هنوز جنگ برایشان تمام نشده و هر از گاهی صدای خمپاره و موشک دشمن در گوششان فریاد می زند و این گونه است که دوران سختی را با محرومیت های فراوان سپری می کنند.

در طی این بازدید با اهدای تعدادی البسه گرم ورزشی به این عزیزان با هدف تشویق آنان به فعالیتهای ورزشی جهت تقویت روحیه و افزایش تحرک و نشاط، از این بزرگواران تکریم و تجلیل به عمل آمد.

شکی نیست که اقتدار امروز جمهوری اسلامی به برکت وجود این عزیزان و با بهای سنگینی به دست آمده است و امیدوارم مسئولان و بزرگان ما غیرت و دلاوری آنان را فراموش نکرده و قدردان آنان باشند و همراهی و حمایتهای خود را از آنان دریغ نکنند.

سید قاسم قاسمی، مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت ورزش و جوانان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز