غلامرضا شعبانی‌ بهار در گفتگو با خبرگزاری برنا:

به خاطر شرایط کرونا لیگ را ویژه برگزار کردیم/ امیدوارم به مشکلات مالی نخوریم

۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۲۳:۲۰:۰۸
کد خبر: ۱۱۱۶۴۵۰
به خاطر شرایط کرونا لیگ را ویژه برگزار کردیم/ امیدوارم به مشکلات مالی نخوریم
رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان از آخرین وضعیت این رشته صحبت کرد.

غلامرضا شعبانی بهار، رئیس فدراسیون تیر با کمان در خصوص برگزاری لیگ به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: لیگ ما هر سال از ابتدای تابستان شروع می‌شد و امسال با توجه به شرایط کرونا نوع دیگری لیگ را طراحی کردیم. هر سال مسابقه در یک زمین برگزار می‌شد اما امسال در دو زمین برگزار شد؛ هم در آکادمی المپیک تیروکمان و هم در سایت‌مان. به دلیل تراکم جمعیت نفرات را به دو جا تقسیم کردیم. دومین کاری که انجام دادیم یک هفته شرکت کننده‌های خانم حضور دارند و یک هفته شرکت کننده‌های آقا. از نظر تعداد هم 29 تیم شرکت کردند که 18 تیم کامپوند هستند و 11 تیم ریکرو. به لحاظ تعداد و کمیت تیم‌ها خیلی خوب هستند و شاید خود ما هم انتظار نداشتیم که بخاطر وضعیت کرونا این تعدادتیم شرکت کنند. ولی از دورترین نقطه ایران در این مسابقات شرکت می کنند. ما تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنیم. ما تعداد مسابقات را بیشتر کردیم تا فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنیم.

 او در خصوص شرایط اردوهای تیم ملی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی که انجام داده بودیم باید 10 دوره اردو برگزار می‌کردیم که الان ششمین دوره‌اش برگزار شده. هر ماه در اردو هستیم و این کار را از نیمه دوم شهریور آغاز کردیم و برنامه این هفته ما در حال اتمام است. ان‌شاءا... اردوی بعدی از 29 دی تا 14 دی ماه دردو بخش کامپوند و ریکرو با حضور خانم‌ها و آقایان برگزار خواهد شد. 

شعبانی بهار در پایان گفت: دغدغه ما فقط این است که ما در ابتدای سال آینده که شروع می شود رشته های المپیکی در فروردین و اردیبهشت ماه مشکل مالی نداشته باشند ما باید ارز بگیریم و سهمیه داشته باشیم با توجه به اینکه فروردین همه جا تعطیل است امیدوارم تیمهای ملی که کسب سهمیه دارند مشکل مالی نداشته باشند امیدوارم وزارت ورزش کمک کند این رشته هایی که المپیکی هستند مشکل مالی نداشته باشند. 3/5

نظر شما