اتفاقات مهم ورزشی در هفته‌ای که گذشت؛

صدرنشینی دلچسب شاگردان فکری/ درخشش ستاره قرمزپوش در دیار زاینده‌رود/ دربی سرخابی‌ها از راه رسید

۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۱۱۶۴۸۳
صدرنشینی دلچسب شاگردان فکری/ درخشش ستاره قرمزپوش در دیار زاینده‌رود/ دربی سرخابی‌ها از راه رسید
در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقاتی در ورزش بودیم که به مهم‌ترین رویدادها اشاره می‌شود.

به گزارش برنا؛ در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در دنیای ورزش بودیم که در این گزارش به مهم‌ترین رویدادها اشاره می‌شود.

برنده هفته: استقلال تهران

تیم فوتبال استقلال تهران در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان آلومینیوم اراک بود و برابر حریف خود به پیروزی دو بر صفر دست پیدا کرد تا 18 امتیازی و با صدرنشینی آماده دیدار مهم با پرسپولیس شود. ارسلان مطهری و مهدی قایدی گلزنان استقلال مقابل شاگردان رسول خطیبی بودند.

511

بازنده هفته: ذوب‌آهن اصفهان

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر میزبان تراکتور تبریز بود و مقابل حریفش با نتیجه دو بر یک شکست خورد تا سومین باخت خود را در لیگ بیستم تجربه کند و با 6 امتیاز کماکان در رده پانزدهم حضور داشته باشد.

502

سرمربی هفته: محمود فکری

محمود فکری، سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران روزهای خوبی را به همراه آبی‌پوشان سپری می‌کند و امیدوار است روند رو به رشد استقلال در مسابقات پیش رو تداوم داشته باشد. فکری تاکنون روی نیمکت استقلال صاحب 5 برد شده و در بازی با پرسپولیس به دنبال دشت ششمین برد خود در لیگ امسال خواهد بود.

512

ستاره هفته: محمد عباس‌زاده

تیم فوتبال تراکتور موفق شد با 2گل طلایی محمد عباس‌زاده، از سد ذوب آهن عبور و به رده سوم جدول صعود کند. در این دیدار بازیکنی ستاره تراکتور بود که در ابتدای فصل با سروصدای زیاد به تراکتور پیوست. محمد عباس‌زاده با زدن پنجمین گل خود برای تراکتور توانست یک تنه تیمش را در اصفهان برنده کند و نشان دهد همچنان یک مهاجم چارچوب شناس و زهردار است.

506

غافلگیری هفته: فولاد خوزستان

تیم فوتبال فولاد خوزستان در چارچوب هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر میزبان مس رفسنجان بود و با تساوی یک-یک متوقف شد تا دو امتیاز حساس خانگی را از دست بدهد. فولاد با گل لوسیانو پریرا از حریف خود پیش بود اما در ثانیه‌های پایانی گل تساوی را دریافت کرد تا برنده از زمین خارج نشود.

500

پیشنهاد هفته: دربی سرخابی‌ها

دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس از ساعت 16:30 روز دوشنبه 22 دی ماه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند تا نود و چهارمین دربی سرخابی‌های پایتخت برگزار شود. استقلال و پرسپولیس در لیگ بیستم به ترتیب صاحب هجده و یازده امتیاز هستند. 4

107

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز