هاشم بیک‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

استقلال با فکری نیاز به زمان داشت/ آبی‌ها از پرسپولیس روحیه بهتری دارند

۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۰۶:۰۵:۰۳
کد خبر: ۱۱۱۶۵۷۷
استقلال با فکری نیاز به زمان داشت/ آبی‌ها از پرسپولیس روحیه بهتری دارند
پیشکسوت باشگاه استقلال می‌گوید شرایط روحی این تیم قبل از دربی بهتر از پرسپولیس است.

هاشم بیک‌ زاده در خصوص شرایط فعلی استقلال به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: بعد از آمدن محمود فکری استقلال کمی زمان نیاز داشت تا به شرایط ایده آل برسد و من فکر می کنم الان به آن شرایط خوب رسیده و می تواند موفق تر هم باشد و این روند صعودی را ادامه دهد.

او در خصوص دربی که روز دوشنبه برگزار خواهد شد ادامه داد: دربی حساسیت زیادی دارد. پرسپولیس بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا نتوانسته نتایج خوبی بگیرد و من فکر می کنم استقلال خیلی از لحاظ روحی شرایط بهتری دارد. امیدوارم یک بازی خوب را شاهد باشیم. 

بازیکن اسبق استقلال در خصوص برد این تیم مقابل آلومینیوم اراک و اینکه این موضوع چقدر به بالا بردن روحیه آبی پوشان کمک می کند اضافه کرد: برد قبل از دربی خیلی مهم است که خوشبختانه استقلال توانست با ارائه یک بازی جذاب به این مهم دست پیدا کند. از آن طرف پرسپولیس قبل از دربی نتوانسته به پیروزی برسد و باز هم استقلالی ها از این حیث در وضعیت بهتری قرار دارند. دربی همیشه حساسیت های خودش را دارد و هیچ وقت جایگاه این دو تیم در جدول نتوانسته روی نتیجه بازی تاثیرگذار باشد. 

بیک زاده در پایان افزود: امیدوارم استقلال برنده این بازی باشد تا هواداران هم خوشحال شوند. استقلال صدر جدول را گرفته و نشان داده مدعی عنوان قهرمانی است. برای مجموعه استقلال و هواداران خوبش آرزوی موفقیت دارم. 4

نظر شما