عباس نظریان در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

بخش خصوصی باید به ورزش ورود کند/ در ۱۰ محور برنامه‌ریزی کردیم

۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۲۳:۴۰:۵۰
کد خبر: ۱۱۱۶۵۹۰
بخش خصوصی باید به ورزش ورود کند/ در ۱۰ محور برنامه‌ریزی کردیم
رئیس فدراسیون اسکی دیروز انتخاب شد و عباس نظریان از این به بعد ریاست را برعهده دارد.

عباس نظریان که به تازگی رئیس فدراسیون اسکی شده است در خصوص انتخابات فدراسیون به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: طبق روالی که بوده انتخابات برگزار شد و تمام اعضاء مجمع حضور داشتند.

او در خصوص برنامه فدراسیون برای ارتقاء اسکی ایران و دورنمایش ادامه داد: با توجه به ظرفیتهایمان بخش های مختلف فدراسیون را تغییر دادیم و در 10 محور برنامه ریزی کردیم از جمله توانمندسازی  اقتصادی، توانمندسازی نیروی انسانی، مدیریت ستادهای ورزشی، استفاده از ظرفیتهای فرهنگی، ظرفیتهای بین المللی مخصوصا در دیپلماسی ورزش. بخش خصوصی باید به ورزش ورود پیدا کند تا شرایط بهتر شود مهمترین هدف فدراسیون کسب عناوین قهرمانی و توسعه ورزش همگانی است و ما تمرکز می کنیم تا به این مهم دست پیدا کنیم. ان شاء ا... با شایستگی پیش برویم و نتیجه کسب کنیم. 

نظریان در خصوص کمیته اقتصادی فدراسیون گفت: یکی از کمیته های بسیار فعال همانطور که گفتم کمیته اقتصادی است. کمیته ای است که از حضور فعالان اقتصادی استقبال می کند و روی اسکی سرمایه گذاری و فعالیت می کنند دعوت می کنیم که در کنار ما حضور داشته باشند و این موضوع را خیلی برجسته و در شرایطی مناسب پیش ببرند. 

او در پایان افزود: امیدوارم خدا توفیق دهد در ایام فاطمیه که در آن قرار داریم حضرت فاطمه زهرا (س) به ما کمک کند تا بتوانیم به اهدافی که داریم در بازیهای آسیایی و جهانی و المپیکی برسیم و از این جایی که هستیم به جای بهتری برویم. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز