محمد صادقی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

ابزار یحیی کامل نیست/ مساوی برای پرسپولیس فایده‌ای ندارد

۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۰۴:۰۶:۰۷
کد خبر: ۱۱۱۶۶۶۱
ابزار یحیی کامل نیست/ مساوی برای پرسپولیس فایده‌ای ندارد
پیشکسوت پرسپولیس بر این باور است که تیم یحیی برای کسب برد ابزارهای لازم را در اختیار ندارد.

محمد صادقی در گفت‌ و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط این روزهای پرسپولیس اظهار داشت: متاسفانه پرسپولیس در چند بازی اخیر نتوانسته است در نتیجه گیری موفق عمل کند. این تیم در امر گلزنی مشکل دارد و تا این مشکل حل نشود، تیم نمی تواند به شرایط ایده آل برسد.

او در ادامه در خصوص بازی اخیر تیم گل محمدی در برابر سپاهان تاکید کرد: این بازی برای هواداران پرسپولیس دلچسب نبود. بچه ها برای گلزنی تلاش کردند اما تلاش شان به نتیجه مطلوب نمی رسد. در حال حاضر تیم مهاجم ششدانگ و تمام کننده ندارد و تا این معضل برطرف نشود، تیم نمی تواند به روزهای اوج خود بازگردد. در فصول قبل عناصر تهاجمی خوبی در اختیار سرمربی پرسپولیس بود اما هر کدام بنا به دلایلی در حال حاضر در کنار تیم نیستند و مهاجمان فعلی هم نتوانسته اند جای خالی مهره های قبلی را به خوبی پر کنند.

مدافع قدیمی ایران که سابقه حضور در جام جهانی 1978 را در کارنامه خود دارد با اشاره به شرایط خوب ساختار دفاعی پرسپولیس گفت: پرسپولیس در آسیا هم نشان داد ساختار دفاعی کم نقصی دارد و با اتکا به آن توانست تا فینال پیش برود و شاید اگر آن دو پنالتی رخ نمی داد، در آن بازی هم کره ای ها در جریان بازی نمی توانستند به پرسپولیس گل بزنند. این که ما مدافعان و دروازه بان خوبی داریم، اتفاق خوبی است اما وقتی نتوانیم گل بزنیم و بازی هایمان مساوی شود، برای پرسپولیس فایده ای ندارد.

او در مورد راه حل برای برون رفت از شرایطی که در حال حاضر بر تیم حاکم است، تصریح کرد: مطمئن باشید اگر پای مهاجمان به گلزنی باز شود، مشکل دیگری برای پرسپولیس باقی نمی ماند ضمن این که این موضوع باعث می شود روحیه تیم هم به شرایط ایده آل برگردد.

صادقی در خصوص دربی پیش روی سرخابی ها تاکید کرد: این بازی شرایط خاصی دارد و برای هر دو تیم از اهمیت زیادی برخوردار است. پرسپولیس می تواند در این دیدار موفق شود اما به شرط این که شرایط مهاجمان تیم عوض شود و در کنار دفاع خوب از دروازه خودی، مشکل گلزنی پرسپولیس برطرف شود. 4

نظر شما