ریحانه فولادی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

لیگ امسال زنگ خطر جدی برای سال‌های آینده است/ امیدوارم نمایش خوبی را داشته باشیم

۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۰۶:۱۰:۱۲
کد خبر: ۱۱۱۷۰۳۴
لیگ امسال زنگ خطر جدی برای سال‌های آینده است/ امیدوارم نمایش خوبی را داشته باشیم
سرمربی تیم لوازم خانگی‌ کن گفت: لیگ امسال زنگ خطر جدی برای سال‌های آینده است.

به گزارش برنا؛ شانزدهمین دوره مسابقات لیگ تکواندو زنان از سوم بهمن ماه برگزار خواهد شد تا کنون حضور تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، فتح صدر البرز، لوازم خانگی‌کن، رتاآ و هیئت تکواندو سیستان و بلوچستان در این رقابت‌های قطعی شده است.

ریحانه فولادی، سرمربی تیم لوازم خانگی‌ کن، درباره آخرین وضعیت تیمش برای حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌هایی که ورزشکاران و باشگاه‌ها دچارش شدند اکثریت ورزشکاران در شرایط خیلی سخت به صورت انفرادی در فضاهای غیر ورزشی و یا حتی با تمرین در پارک‌ها سعی می‌کردند به صورت نسبی آمادگی خودشان را حفظ کنند. باشگاه لوازم خانگی‌کن هم دقیقا از زمانی که شرایط تثبیت شد امکان ورزش و تمرین تیم را مهیا کرد تا با حفظ رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی تمرینات مورد نظر کادر فنی برگزار شود. خوشبختانه اردوهای تمرینی ما به صورت منسجم در حال پیگیری است. امیدوارم بعد از وقفه یکساله‌ای که در لیگ به وجود آمده ورزشکاران با آمادگی که در آنها می‌بینم بتوانند عمکلرد قابل قبولی را ارائه دهند.

او با اشاره به نقل و انتقالات لیگ گفت: همانطور که مطلع هستید باشگاه لوازم خانگی‌ کن یک باشگاه سازنده است و از رده‌های سنی خردسال، نونهال و نوجوانان معمولا نیاز خودشان را مرتفع می‌کند. باشگاه ما در این چند ساله هیچ وقت زمان نقل و انتقالات به صورت فعال حضور نداشته و بیشتر به صورت خیلی تک موردی و یا تک چهره‌هایی که بتوانند به تیم را کمک کنند را جذب کرده است. امسال تقریبا ترکیب تیم دست نخورده است بازیکنان شناخت و هماهنگی لازم را باهم دارند امیدوارم که بتوانیم در کنار هم بازی‌های خوبی را داشته باشیم.

مربی تیم ملی در رابطه به شکل برگزاری مسابقات توضیح داد: برگزاری مسابقات به صورت متمرکز یک تجربه جدید است البته چاره‌ای هم جز این هم نبود. با توجه به این که 10 ماه از سال گذشته و تقریبا همه مربی‌ها و بازیکنان از فضای مسابقات دور شدند، در کنار این در حال نزدیک شدن به تاریخ برگزاری مسابقات گزینشی المپیک هم هستیم بنابراین بهترین فرصت بود که فدراسیون با درایت خودش لیگ را برگزار کند. قطعا در این شرایط که نمی‌توانیم اردو  مشترک داشته باشیم و یا در مسابقات و تورنمنت‌های مختلف شرکت کنیم لیگ می‌تواند در جهت آماده سازی تیم ملی بسیار موثر باشد.

فولادی در پایان درخصوص هدف‌گذاری باشگاه کن برای فصل جدید رقابت‌های لیگ بیان کرد: هدف‌گذاری باشگاه کن مثل همیشه شناسایی و معرفی استعدادهای جدید در لیگ است. این سیاست مختص به لیگ جوانان نیست و تمام رده‌های سنی را شامل می‌شود به یقین با همین سیاست و هدف گذاری امسال هم تلاش می‌کنیم در لیگ جام کوثر حضور فعال داشته باشیم. امیدوارم امسال هم لیگ جذابی را شاهد باشیم. فقط ای کاش شرایط طوری بود که بازیکنان بیشتری می‌توانستند در لیگ باشند اما به هر حال ویروس کرونا همه چیز را محدود کرده است. قطعا این اتفاق و دوری یکساله زنگ خطر جدی برای لیگ سال آینده ما خواهد بود. امیدوارم که باز شرایط فراهم شود و فدراسیون بتواند با مدیریت خود یکسری از مسابقات مانند قهرمانی کشور و ... را برگزار کند. 4

نظر شما