آغاز جنگ روانی قبل از دربی در فضای مجازی

۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۱:۰۵:۲۱
کد خبر: ۱۱۱۷۲۱۵
آغاز جنگ روانی قبل از دربی در فضای مجازی
جنجال های دربی 94 در فاصله 4 روز تا برگزاری این دیدار حساس آغاز شده است.

به گزارش برنا؛ دربی از رگردن به اهالی فوتبال نزدیک تر است. تنها 4 روز تا برگزاری دربی 94 بین تیم های پرطرفدار استقلال و پرسپولیس مانده و هر چند از قبل از این دیدار هم کری‌خوانی و بیانیه‎نویسی‌هایی از سوی مسئولان دو باشگاه انجام شده بود اما در آستانه انجام این دیدار سنتی، حواشی به اوج رسیده است.

ماجرا از این قرار بود که افشین پیروانی در انتقاد به داوری دیدار با سپاهان و صحنه مشکوک سرنگونی امید عالیشاه درون محوطه جریمه سپاهان، از داوری‌ها ابراز نگرانی کرد و با کنایه گفت که امیدوار است تا روز دربی، VAR به ایران برسد! این صحبت های طعنه آمیز پیروانی باعث شد باشگاه استقلال بیانیه ای درباره VAR صادر کند و به رقیب ستنی اش طعنه بزند.

بعد از ماجرای VAR مهدی عبدیان عضو هیات مدیره استقلال نسبت به حضور ابراهیم شکوری در فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد. عبدیان در یک استوری با اشاره به سمتی که قبلا شکوری در فدراسیون فوتبال داشته نوشت که مدیر اجرایی یک تیم خاص که قبلا در فدراسیون فوتبال سمت داشته چرا باید به دیدار دبیر کل فدراسیون فوتبال که قبلا هم عضو هیات مدیره این باشگاه بوده برود؟ عبدیان این دیدار را به تعیین نتیجه دربی در خارج از مستطیل سبز نسبت داد که همین باعث شد شکوری هم واکنش تندی به او نشان دهد و عبدیان را متهم کند که با استفاده از رانت به جایگاه فعلی خود رسیده است که البته عضو هیات مدیره استقلال هم اظهارات او را بی پاسخ نگذاشت.

حواشی جنجالی که در آستانه 4 روز تا دربی پایتخت رخ داده مطمئناً با توجه به شرایط دو تیم و حال و هوای خاص همیشگی تقابل‌های این دو تیم پرطرفدار، تا روز دربی و حتی پس از آن نیز ادامه‌دار خواهد بود و قطعا می تواند این دیدار را جنجالی تر از همیشه رقم بزند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز