از رشید تا مرادمند؛

استقلال در انتظار درخشش دربی اولی‌ها

۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۵:۴۰:۱۷
کد خبر: ۱۱۱۷۲۴۴
استقلال در انتظار درخشش دربی اولی‌ها
استقلالی‌ها در انتظار درخشش بازیکنان تازه وارد این تیم در دربی 94 هستند.

به گزارش برنا؛ کم نبوده‌اند بازیکنانی که در اولین دربی که برای استقلال و پرسپولیس به میدان رفتند درخشیده اند و اسم خود را بر سر زبان ها انداخته اند. در 2 دربی لیگ نوزدهم 2 بازیکنی درخشیدند که برای اولین بار حضور در دربی را تجربه می‌کردند. در بازی رفت لیگ برتر مهدی عبدی جوان به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد و دروازه استقلال را به کمک سیدحسین حسینی باز کرد تا پرسپولیس برنده بازی شود و در بازی برگشت هم نوبت به ارسلان مطهری رسید تا در اولین تجربه خود دروازه حریف را باز کند. ارسلان در دربی برگشت هر 2گل استقلال را زد و برترین بازیکن میدان بود اما نتوانست باعث پیروزی تیمش شود. برای بازی پیش رو هم تعداد بازیکنان زیادی هستند که شانس اولین حضور و درخشش در این بازی را دارند.

در استقلال تعداد بازیکنانی که به عنوان یار اصلی می‌توانند دربی را برای اولین بار تجربه کنند بیشتر است و به جز مظاهری که درون دروازه می‌ایستد در خط دفاع محمدحسین مرادمند و سیداحمد موسوی و در خط هافبک هم مهدی مهدی‌پور از گزینه‌های اصلی هستند. در استقلال سبحان خاقانی، فردین رابط و متین کریم‌زاده هم در این تیم می‌توانند به عنوان یار تعویضی به میدان بروند.

با توجه به درخششی که مظاهری در دیدارهای قبلی استقلال داشته این احتمال درباره او وجود دارد که ستاره این بازی باشد. به هرحال باید منتظر ماند و دید بازیکنان تازه وارد استقلال چه نمایشی در این دیدار از خود ارائه می‌دهند. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز